logo
امروز : سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۳
[ شناسه خبر : ۴۱۱۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان:

روستاها خاستگاه اقتصاد مقاومتی هستند

روستاها-خاستگاه-اقتصاد-مقاومتی-هستند
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان گفت: روستاها خاستگاه اقتصاد مقاومتی و سنگر تامین امنیت غذایی و فرهنگی به شمار می‌آیند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛به نقل از نسیم اشراق، وجیه‌الله بیگدلی اظهار کرد: پانزدهم مهر ماه به نام روز روستا و عشایر نام‌گذاری شده است که بی‌شک معرفی چنین روزی می‌تواند به توسعه و ترویج فرهنگ روستایی کمک کند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه بدون شک یکی از اولویت‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه ویژه و خدمت‌رسانی به روستاییان و عشایر بوده است افزود: مناطق روستایی و عشایری کشور در بیانات رهبر معظم انقلاب به‌عنوان کانون تولید و ارزش‌آفرینی معرفی می‌شوند.

مدیر‌کل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان ادامه داد: با توجه به تاکید افشارچی استاندار جهادی استان زنجان در درآمد‌زایی پایدار برای دهیاری‌ها و ایجاد اشتغال، روستاها خاستگاه اقتصاد مقاومتی و سنگر تامین امنیت غذایی و فرهنگی به شمار می‌آیند و این موضوع نشان از جایگاه والای روستاییان و عشایر غیور در کشور و به‌ویژه در استان زنجان دارد.

وی افزود: در ۶ ماهه نخست سال جاری پروژه‌های عمرانی شتاب قابل‌توجهی به خود گرفته و شاهد آبادانی بیش‌تر در روستاها هستیم، ضمن این‌که در راستای ایجاد درآمد پایدار برای دهیاری‌ها از محل وام کم‌‎بهره، برای دهیاری‌ها ماشین‌آلات سنگین و سبک خریداری شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۳
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۷
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۰
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۸
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۱