logo
امروز : پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۱
[ شناسه خبر : ۴۱۱۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشکده پزشکی زنجان عنوان کرد:

آغاز به کار دوازدهمین سمینار نفرولوژی ایران در زنجان

آغاز-به-کار-دوازدهمین-سمینار-نفرولوژی-ایران-در-زنجان-
دوازدهمین سمینار سراسری انجمن علمی نفرولوژی ایران با عنوان «کلیه در شرایط کریتیکال» با حضور ۱۵۰ نفرولوژیست از سراسر کشور در زنجان آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی زنجان، ایوب پزشکی اظهار کرد: زنجان، شهر مردان بزرگی چون شیخ شهاب‌الدین سهروردی، استاد رضا روزبه و شخصیت‌هایی چون حاج احمد مهدوی است که دانشگاه علوم پزشکی زنجان را با تأسیس دانشکده پزشکی در این شهر بنا نهاد.

بیشتر بخوانید

وی در ادامه با گرامی‌داشت یاد استاد فقید عزت‌الله عبدی، پیشکسوت نفرولوژی و رئیس اسبق انجمن نفرولوژی ایران و همچنین تعدادی از اساتید این رشته که به دلیل بیماری در این سمینار حضور ندارند، ابراز امیدواری کرد دانشگاه علوم پزشکی زنجان میزبانی شایسته‌ای از شرکت‌کنندگان این سمینار داشته باشد.

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زنجان عنوان کرد: دوازدهمین سمینار سراسری انجمن علمی نفرولوژی ایران با عنوان کلیه در شرایط کریتیکال از صبح امروز چهارشنبه ۱۸ مهر در مرکز همایش‌های بین‌المللی روزبه زنجان آغاز شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

در این سمینار که با هدف افزایش دانش شرکت‌کنندگان و بهره‌مندی آنان از دستاوردهای علمی روز برگزار شده است، ۴۵ سخنران به سخنرانی و ارائه مقالات و پژوهش‌های خود می‌پردازند.

همچنین در کنار برگزاری این سمینار، نمایشگاهی از دستاوردهای دارویی و تجهیزات پزشکی مرتبط با نفرولوژی در حال برگزاری است تا فرصتی برای ارتباط متقابل بین متخصصان و شرکت‌های تولید و پخش دارو و تجهیزات پزشکی فراهم شود. 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۴
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۷
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۶
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۱