logo
امروز : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۱
[ شناسه خبر : ۴۱۰۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راهور استان زنجان خبر داد:

ترخیص خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی در زنجان

ترخیص-خودروها-و-موتورسیکلت‌های-توقیفی-در-زنجان-
رئیس پلیس راهور استان زنجان همزمان به هفته نیروی انتظامی از ترخیص خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی در زنجان خبر داد و گفت: برنامه‌های مختلفی در این هفته در سطح استان توسط پلیس راهور اجرا می‌شود.

حبیب موسوی در گفتگو با خبرنگار خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ از اجرای برنامه‌های متنوعی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین این برنامه‌ها، ترخیص خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی در سطح استان است. این اقدام که به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت می‌گیرد، شامل تمامی خودروها و موتورسیکلت‌هایی می‌شود که فاقد دستور قضائی باشند.  

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اهمیت تسهیل در امور شهروندان، از تسریع در رسیدگی به اعتراضات تخلفات رانندگی و همچنین آسان‌سازی روند ثبت‌نام و صدور گواهینامه موتورسیکلت خبر داد.  

رئیس پلیس راهور استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌های آموزشی نیز بخش دیگری از فعالیت‌های پلیس راهور زنجان در این هفته است ابراز کرد: حضور در مدارس و آموزش دانش‌آموزان در خصوص قوانین راهنمایی و رانندگی، استفاده از ظرفیت همیاران پلیس در مراکز راهنمایی و رانندگی و همچنین برگزاری جلسات سخنرانی در مساجد با موضوع ارتقای فرهنگ ترافیک از جمله این برنامه‌ها هستند. 

وی همچنین از حضور در برنامه‌های مردمی نظیر برنامه 190 و پاسخگویی مستقیم به سوالات و مشکلات شهروندان خبر داد و افزود: در هفته جاری به صورت ویژه به مشکلات مردم رسیدگی می‌شود.  

موسوی با تاکید بر اهمیت تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، از برگزاری دیدار با ائمه جمعه به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در استان زنجان یاد کرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۲
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۶
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۱
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۰
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲