logo
امروز : سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۲
[ شناسه خبر : ۴۱۰۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس علوم سیاسی و روابط بین‌الملل:

خون‌بهای سید مقاومت نابودی صهیونیست‌هاست

خون‌بهای-سید-مقاومت-نابودی-صهیونیست‌هاست
کارشناس علوم سیاسی و روابط بین‌الملل گفت: همبستگی مسلمانان و جهان اسلام نوعی راهبرد عملی در راستای استقامت و باور به محور مقاومت و ادامه راه متعالی شهید والامقام سید حسن نصرالله است و تا شکست و نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت.

حسن عزیزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ ضمن عرض تسلیت شهادت سید مقاومت حسن نصرالله، گفت: برپایی نماز جمعه نصر به امامت مقام معظم رهبری بسیار معنادار و حائز اهمیت بود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در بیانات خطبه اول مقام معظم رهبری تأکید اصلی بر دفاع همه جانبه از کیان و سرزمین ایران اسلامی بسیار حائز اهمیت بود، افزود: یکی از گزاره‌های اصلی کلام گهربار رهبری مبتنی بر این بود که در مواجه با دشمن غاصب صهیونیستی و در اداره کشور و در دفاع از تمامیت ارضی ایران بدون تعلل یا شتاب‌زدگی، با قدرت و صلابت و قاطعیت پاسخ هر نوع تعرض به ایران اسلامی را خواهیم داد. 

کارشناس علوم سیاسی و روابط بین‌الملل خاطرنشان کرد: در یک نگاه کلی باید گفت که اشتیاق و حضور پرشکوه مردم در نماز جمعه به امامت مقام معظم رهبری، نشان از حمایت و باور مردم به اقتدار و اعتلاء کشورمان و حمایت قاطع از محور مقاومت است.

وی اظهار داشت: از نگاه رهبری بر اساس احکام دفاعی اسلام، قانون اساسی و قوانین بین‌المللی، نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و صلابت با حملات موشکی، رژیم صهیونیستی را مجازات و تنبیه کرده و وعده صادق ۲ را رقم زد. 

وی تصریح کرد: از نگاه مقام معظم رهبری اتخاذ و تأکید بر همبستگی مسلمانان و جهان اسلام نوعی راهبرد عملی در راستای استقامت و باور به محور مقاومت و ادامه راه متعالی شهید والامقام سید حسن نصرالله است و سایر مجاهدان فی‌سبیل‌الله در مبارزه تا شکست و نابودی رژیم صهیونیستی قدم بر خواهند داشت.

عزیزی با تأکید بر اینکه شهید نصرالله به عنوان یک شخصیت برجسته و تاثیرگذار چه در زمان حیاتش و چه بعد از شهادتش، همواره راهش تا سرنگونگی رژیم غاصب صهیونستی ادامه خواهد داشت، متذکر شد: وضعیت ناپایدار و متزلزل رژیم صهیونیستی در سخنان رهبر معظم انقلاب قابل تبیین بود که فرمودند: این رژیم خبیث و بی‌ریشه و مصنوعی و ناپایدار است و صرفاً با حمایت‌های آمریکا و غرب به زحمت سرپا نگه داشته شده است و دیری نمی‌پاید که فرو خواهد پاشید.

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب با ارج نهادن و تکریم به لبنان و جوانان و حزب‌الله اشاره داشتند که در مسیر مبارزه و مقاومت با توکل و ایمان در مسیر مبارزه و مقاومت هیچ تردید نکنند که پیروزی نزدیک است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۳
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۷
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۰
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۸
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۱