logo
امروز : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۵
[ شناسه خبر : ۴۱۰۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان:

شعار هفته ملی کودک اعلام شد

-شعار-هفته-ملی-کودک-اعلام-شد-
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته ملی کودک در این استان با شعار برای کودکان، برای آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون استان زنجان؛ حجت‌الاسلام علیرضا عیسی‌خانی با اشاره به آغاز هفته ملی کودک گفت: از ۱۴ تا ۲۰ مهر ماه سال جاری هفته ملی کودک با شعار «برای کودکان برای آینده» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه ۲۷ عنوان برنامه در هفته ملی کودک در استان زنجان برگزار می‌شود، افزود: کانون پرورش فکری در این هفته در کنار دیگر نهادهای پیوسته با حوزه کودک به برگزاری برنامه‌های متنوع خواهد پرداخت.  

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه اجرای نمایشنامه بز زنگوله پا در  سینما کانون، با دعوت از دانش‌آموزان مدارس، مهدکودک‌ها و خانواده‌ها و با مشارکت آموزش‌ و پرورش برگزار می‌شود، گفت: یک آسمان پروانه، جشن ویژه روز جهانی کودک، حضور تماشاخانه سیار کانون در مناطق شهری و روستایی استان، عیادت از کودکان بستری، آرزوهای کودکی، جشن‌های قصه‌گویی از جمله برنامه‌های تدوین شده برای این هفته است.  

وی افزود: کارگاه نقاشی سفال و کاردستی، ثبت‌نام رایگان کودکان در مراکز فرهنگی هنری، چتری برای من، آتش‌نشان کوچک، برگزاری ویژه‌برنامه پیک امید، بالی برای پرواز از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری در هفته ملی کودک است.  

عیسی‌خانی ادامه داد: دعوت از کارشناسان نیروی انتظامی، دعوت از کارشناسان تغذیه، نشست آموزشی، کارگاه وقایع معرفی نجوم از دیگر برنامه‌های هفته ملی کودک است. انتخاب هفته‌ای به نام کودکان فرصت مناسبی برای توجه بیشتر به نیازهای کودکان و نیز آگاهی‌بخشی به جامعه است.  

وی تصریح کرد: متولی اصلی هفته کودک، کانون پرورش فکری و پایه اصلی کار در کانون کتاب است. دانش‌آموزان هم با کتاب و فعالیت‌هایی که در فضاهایی مانند کانون انجام می‌دهند می‌توانند شرایط رشد بهتری در جامعه داشته باشند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۲
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۶
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۱
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۰
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲