logo
امروز : سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۹
[ شناسه خبر : ۴۱۰۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر تشریح کرد:

احداث ۱۳ مسکن مددجویی در ابهر

احداث-۱۳-مسکن-مددجویی-در-ابهر
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر گفت: ۱۳ واحد مسکن مددجویی در شهرستان ابهر ساخته می‌شود.

سید مهدی میرحسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: در سال جاری کمیته امداد برای توانمند کردن خانواده‌های تحت پوشش خود در حوزه مسکن، ۱۳ واحد را در سطح شهرستان احداث می‌کند.

بیشتر بخوانید

وی خاطرنشان کرد: این واحدهای مسکونی در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار جمعیت با همکاری کمیته امداد، بنیاد مسکن و بانک‌های عامل در سطح شهرستان احداث می‌شوند که امیدواریم تا پایان سال جاری این واحدها را تکمیل و تحویل مددجویان دهیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر با تأکید براینکه از این تعداد واحدها ۱۱ مورد در روستاها احداث می‌شود، افزود: تاکنون عملیات سه واحد مسکن به اتمام رسیده و تحویل مددجویان شده و مابقی تا پایان سال جاری تکمیل و تحویل مددجویان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای احداث این واحدها در مجموع ۹ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد، متذکر شد: در طی سه سال گذشته ۳۸ واحد مسکن مددجویی در شهرستان ابهر احداث و تحویل خانواده‌های تحت پوشش شده است.

میرحسینی اظهار داشت: هر کدام از این واحدهای مسکونی به متراژ ۶۵ متر مربع احداث می‌شوند و کمیته امداد برای هر واحد ۱۵۰ میلیون تومان بلاعوض به مددجویان پرداخت می‌کند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۳
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۷
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۰
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۸
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۱