logo
امروز : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۰
[ شناسه خبر : ۴۱۰۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان زنجان مطرح کرد:

جذب نخبگان زنجانی در دانشگاه فرهنگیان

جذب-نخبگان-زنجانی-در-دانشگاه-فرهنگیان-
مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان زنجان گفت: جذب و پذیرش نخبگان برای اولین بار طی دو سال به صورت آزمایشی اتفاق خواهد افتاد که امیدواریم این روال ادامه‌دار باشد.

فرزانه اله‌وردی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه آئین‌نامه جذب و پذیرش استعداد‌های برتر ملی در حوزه‌های مختلف در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، گفت: در حوزه‌های علمی پژوهشی، فناوری، فرهنگی هنری، تربیتی، قرآنی و ورزشی تصویب شده است.

بیشتر بخوانید

 وی افزود: هدف از اجرای این برنامه این است که بهترین نیروی انسانی در دانشگاه فرهنگیان، برای اداره‌کل آموزش و پرورش تربیت شود، این افراد باید شرایط عمومی و اختصاصی لازم را داشته باشند.

 مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان زنجان با اشاره به نخبگان و استعدادهای برتر که علاقه به ادامه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان را دارند، عنوان کرد: در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی نخبگان می‌توانند بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان به ادامه تحصیل پرداخته و معلم شوند.

 وی گریزی به مسئله شرایط عمومی و اختصاصی که باید نخبگان داشته باشند زد و گفت: راه‌یافتگان به المپیادهای ملی، دارندگان مدال‌های کشوری، برگزیدگان مسابقات رسمی قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی در سطوح استانی و کشوری، برگزیدگان جشنواره‌ها و رویدادهای رقابتی معتبر بنیاد ملی نخبگان و مسابقات رسمی سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان در سطح ملی را شرکت کرده باشند.

 اله‌وردی ادامه داد: حافظان کل قرآن، 10 یا 15 و 20 جزء قرآن کریم که حتماً باید به تأیید سازمان دارلقرآن یا تبلیغات اسلامی رسیده باشند. اعضای مجامع ملی تشکل‌های دانش‌آموزی مواردی است که افراد واجد شرایط می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

 وی با اشاره به اینکه جذب و پذیرش نخبگان برای اولین بار طی دو سال به صورت آزمایشی اتفاق خواهد افتاد که امیدواریم این روال ادامه‌دار باشد، ابراز کرد: تلاش بر این است با حضور نخبگان در دانشگاه فرهنگیان تحولی بزرگ ایجاد شود.

 مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان زنجان با اشاره به اینکه در کل 10 درصد از استعدادهای برتر جذب دانشگاه خواهند شد، افزود: در حال حاضر آماری برای استان‌ها ذکر نشده است. لازم به ذکر است اولین فراخوان آن اعلام ‌و برای بهمن پذیرش انجام خواهد شد.   

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۲
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۶
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۱
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۰
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲