logo
امروز : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۲
[ شناسه خبر : ۴۱۰۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان:

جشنواره ملی آش فرصتی برای رونق اقتصاد است

جشنواره-ملی-آش-فرصتی-برای-رونق-اقتصاد-است-
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان با اشاره به اینکه جشنواره ملی آش و نمایشگاه ملی صنایع‌دستی فرصتی برای رونق اقتصادی و جذب بیش‌تر گردشگر است، گفت: باید هدف‌های بزرگ‌تری را طراحی کنیم و هر سال یک قدم رو به جلو رویم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ مرتضی شهامی روز یکشنبه در نشست خبری هفدهمین جشنواره ملی آش ایرانی و هیجدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی استان زنجان ضمن تشکر از فعالیت‌های شبانه‌روزی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه همواره تأکید بر این بوده است که این جشنواره را به عنوان برند برای استان زنجان ثبت کنیم، گفت: امید است از مزایای این جشنواره روز به روز استفاده مطلوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید

 وی افزود: تلاش بر این است این رویداد آورده بیش‌تری داشته و در آینده نیز تکرار شود. برای این جشنواره باید بتوانیم اهداف بزرگ‌تری را تعریف کنیم.

 معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان با اشاره به اینکه جشنواره ملی آش و نمایشگاه ملی صنایع‌دستی فرصتی برای رونق اقتصادی و جذب بیش‌تر گردشگر است، تصریح کرد: باید هدف‌های بزرگ‌تری را طراحی کنیم و هر سال یک قدم رو به جلو رویم.

 وی ادامه داد: همه ساله تلاش می‌شود یک بخشی از اطراف نمایشگاه از جمله ترافیک، پارکینگ و رفاه مردم با امکانات بیش‌تر و مجهزتر باشد و امکان پذیرائی از میهمانان و شرکت‌کنندگان بهتر شود.    

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۵
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲