logo
امروز : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۰
[ شناسه خبر : ۴۱۰۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل مهرانه استان زنجان مطرح کرد:

بهره‌مندی ۱۲ هزار بیمار از خدمات مهرانه زنجان

بهره‌مندی-۱۲-هزار-بیمار-از-خدمات-مهرانه-زنجان-
مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مهرانه استان زنجان گفت: ۱۲ هزار و ۴۰۰ مورد بیمار از خدمات رایگان کلینیک مهرانه در بخش‌های پرتودرمانی، شیمی‌درمانی، پزشکی‌هسته‌ای، سی‌تی‌اسکن، آزمایشگاه و ... بهره‌مند شدند.

اصغر وثوق در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه در راستای رسالت مهرانه و ارائه خدمات رایگان به بیماران دردمند مبتلا به سرطان اقدامات مهمی در استان زنجان انجام شده است، اظهار کرد: ۱۲ هزار و ۴۰۰ بیمار از خدمات رایگان کلینیک مهرانه در بخش‌های پرتودرمانی، شیمی‌درمانی، پزشکی هسته‌ای، سی‌تی‌اسکن، آزمایشگاه و ... بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه تخفیف ارائه شده به بیماران مبتلا به سرطان به ارزش 43 میلیارد و 500 میلیون تومان بود که این مبلغ از بیماران اخذ نشده، ابراز کرد: ۶ هزار و ۷۰۰ جلسه رادیوتراپی رایگان برای بیماران توسط این انجمن در نظر گرفته شده و ۹ هزار نفر شب در مهمان‌سراهای زنجان و تهران اقامت رایگان داشته‌اند.

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مهرانه استان زنجان عنوان کرد: آغاز به کار بخش تصویربرداری (ماموگرافی و سونوگرافی) در راستای موضوع مهم غربالگری که ۳ هزار مورد مراجعه به امور درمان جهت دریافت کمک هزینه دارویی به ارزش ۲۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده که مجموع کمک هزینه صورت گرفته در بخش دارو و درمان معادل ۶۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است.

وثوق ابراز کرد: اهم فعالیت‌های صورت  گرفته در انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مهرانه استان برگزاری همایش بین‌المللی پیش‌گیری از سرطان با همکاری دانشگاه زنجان و با هدف آگاه‌سازی عمومی در خصوص پیشگیری از سرطان انجام شد.

وی بیان کرد: از دیگر اقدامات این مؤسسه برگزاری همایش بزرگ میراث ماندگار جهت تقدیر از خیران و حامیان انجمن مهرانه و افتتاح رسمی موزه مردمی مهرانه (اقلام اهدایی مردم به موزه مهرانه) توسط عزت‌اله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی کشور است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۵
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲