logo
امروز : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۹
[ شناسه خبر : ۴۱۰۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده خبر داد:

کاهش 18 درصدی سرقت اموال در خدابنده

-کاهش-18-درصدی-سرقت-اموال-در-خدابنده
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد کاهش سرقت اموال در این شهرستان داشته‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق محسن با تسلیت شهادت سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله و دیگر شهیدان در پی حمله رژیم غاصب و صفاک صهیونیستی و هم چنین مردم مظلوم لبنان و غزه گفت: عملیات شامگاه روز سه‌شنبه برادران سپاه پاسداران در جواب حملات این رژیم در به شهادت رساندن سید مقاومت و همچنین تجاوز به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران و به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه غرور‌آفرین بود و ضربات مهلکی بر پیکره این رژیم صفاک وارد آورد.

بیشتر بخوانید

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی است بیان داشت: در طول این مدت مورد خاصی در شهرستان خدابنده پیش نیامده است و امیدواریم مردم با همیاری و همکاری ما را در این مسیر یاری‌ کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد کاهش سرقت اموال داشتیم افزود: در مورد کشفیات نیز نزدیک ۱۵۰ درصد آمار کاهشی نسبت به سال گذشته داشته‌ایم.

وی در خصوص اعتیاد و مواد مخدر گفت: در این موارد باید به جدیت وارد قضیه شد و خانواده‌ها باید بیش‌تر بر اعمال فرزندان خود و زندگی آنان نظارت داشته باشند و در این راه یاری‌رسان ما باشند.

غنیمتی خاطرنشان کرد: در حوزه ما موارد خاصی وجود ندارد و امنیت خوبی در سطح شهرستان خدابنده برقرار است و ما در کنار مردم، دست در دست گام‌های موثرتری را خواهیم برداشت.

وی ضمن تشکر از حمایت‌های بی‌دریغ امام جمعه قیدار، رئیس دادگستری و سایر مسئولان شهرستان خدابنده در انجام وظایف محوله گفت: با تعامل و هم‌بستگی مردم و مسئولان گران‌قدر در تامین امنیت و در برخورد با ناهنجاری‌های جامعه امروز که با آن مواجه هستیم می‌توان موفق عمل کرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۲
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۶
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۱
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۰
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲