logo
امروز : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۰
[ شناسه خبر : ۴۱۰۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس هواشناسی استان زنجان عنوان کرد:

افزایش پوشش ابر در استان زنجان

افزایش-پوشش-ابر-در-استان-زنجان-
کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: با توجه به وزش باد در مناطق مختلف پوشش ابری در استان افزایش خواهد یافت.

ارسطو محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه هوای استان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد است اظهار کرد: در برخی از ارتفاعات استان افزایش پوشش ابر و وقوع رعد و برق دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه از روز یکشنبه تا اواخر هفته آینده شرایط پایداری در جو استان برقرار است و طی این مدت پدیده جوی قابل‌توجهی برای جو استان پیش‌بینی نمی‌شود، افزود: دمای هوا امروز و فردا تغییرات چندانی نخواهد داشت اما از روز یکشنبه تا اواخر هفته آینده دمای هوا به‌تدریج روند افزایشی خواهد داشت.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان ابراز کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان هشت و ۲۷، ابهر ۹ و ۲۳، خرمدره ۱۱ و ۲۸، آب‌بر ۱۷ و ۳۷، قیدار ۱۱ و ۲۵، سلطانیه هشت و ۲۷ درجه و ماهنشان ۱۴ و ۳۲ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

وی افزود: داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان سلطانیه و سجاس با حداقل چهار درجه سردترین و گیلوان با حداکثر ۲۷ درجه گرم‌ترین مناطق استان بودند و دمای هوا در زنجان حداقل هفت و حداکثر ۲۴ درجه سانتی‌گراد است.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۰
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۴
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۵
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۴
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲