logo
امروز : جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۲
[ شناسه خبر : ۴۱۰۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

وعده صادق ۲ اقتدار ایران را نشان داد

وعده-صادق-۲-اقتدار-ایران-را-نشان-داد
امام جمعه ایجرود گفت: عملیات وعده صادق ۲، عزت و اقتدار ایران را به جهان نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام محمد زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایجرود؛ با اشاره به شهادت سید مقاومت و همراهان ایشان بیان کرد: تصور هر عاقبتی بجز شهادت برای ایشان که عالم با فضیلت دینی، پرچمدار مقاومت در منطقه، رهبر مدبر سیاسی و مجاهد کبیر بودند، نادرست بود. آیت‌الله سیدحسن نصرالله، پاداش مجاهدت‌های چندین ساله خود را از خداوند گرفتند و به دوستان و همسنگران شهیدشان پیوستند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به نزدیک بودن پیروزی جهان اسلام گفت: تنها راه رهایی، جنگ و مقاومت مسلحانه علیه رژیم غاصب است و این، راه پیروزی است.

امام جمعه ایجرود با اشاره به نقش آمریکا در حوادث مختلف بیان کرد: آمریکای جنایت‌پیشه در ترور شهید نصرالله، نقش مستقیم داشت. استکبار جهانی در راس آمریکا، حامی اصلی اسرائیل و شریک تمام جنایت‌های اوست.

وی در ادامه با اشاره به عملیات روانی دشمن بعد از ترور شهید نصرالله افزود: دشمنان به‌دنبال تضعیف روحیه، وارونه‌نمایی و تفرقه‌افکنی در جبهه مقاومت هستند. باید مراقب شیاطین باشیم و وحدت خود را حول محور ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) حفظ کنیم.

زرینه با اشاره به خاصیت بیدارکنندگی خونِ ظلم‌ستیزان گفت: خون پاک شهدا، مثل خون سیدالشهدا(ع) تا انقلاب جهانی امام زمان(عج)، بیدارکننده، تحرک‌بخش و انگیزه‌آفرین است. این خون‌ها در راه خدا ریخته شده‌اند و قطعاً آثار بزرگی خواهند داشت.

وی با اشاره به اقامه نماز جمعه امروز تهران به امامت رهبر معظم انقلاب گفت: امروز، روز تعیین راه آینده است که با خطبه‌های پُرصلابت امام المسلمین حضرت آیت‌الله العظمی الامام الخامنه‌ای (حفظه‌الله)، پیام‌های مهم خود را به گوش جهانیان خواهد رساند.

امام جمعه ایجرود؛ به سفر رئیس جمهور به قطر اشاره کرده و افزود: مواضع و سخنان دکتر پزشکیان در قطر و نیز پیش و پس از سفر، قابل تقدیر و نشان‌دهنده آمادگی لازم ارکان کشور برای پاسخ قاطع به هرگونه اشتباه احتمالی اسرائیل است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۹
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۳
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۵
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۶
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۴
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲