logo
امروز : جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۰
[ شناسه خبر : ۴۱۰۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه موقت زنجان:

نیروی انتظامی در برابر دشمنان با اقتدار بایستد

نیروی-انتظامی-در-برابر-دشمنان-با-اقتدار-بایستد
امام جمعه موقت زنجان گفت: عوامل نیروی انتظامی با خیانتکاران و ارازل اوباش شدیداً باید مبارزه کند، رحم و عاطفه‌ای نشان ندهند. در برابر دشمنان محکم و با اقتدار بایستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام یعقوب موسوی امروز در خطبه دوم نماز جمعه ضمن تبریک هفته انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی وظیفه حفظ و حراست از امنیت جامعه را به عهده دارد، گفت: زحمات و خدمات نیروی انتظامی قابل تقدیر و تشکر است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: نیروی انتظامی استان زنجان در امنیت امور استان‌ها برتر کشوری است.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه از نیروی انتظامی درخواست و تقاضایی در زمینه امنیت داریم، عنوان کرد: بخاطر حفظ و حراست از امنیت شهر و استان هرچه بیش‌تر و بهتر به آرامش و آسایش مردم کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: عوامل نیروی انتظامی با خیانتکاران و ارازل اوباش شدیداً باید مبارزه کند، رحم و عاطفه‌ای نشان ندهند. در برابر دشمنان محکم و با اقتدار بایستند.

موسوی با اشاره به اینکه مسلمانان باید در برابر اهانت‌ها و آزار و اذیت‌ها و فشار مالی ایستاده و محکم بوده و صبر پیشه‌ کنند و خدای یگانه را هرگز فراموش نکنند، تصریح کرد: مردم لبنان، فلسطین و غزه ۴۲ هزار شهید و بیش از ۱۰۰ هزار مجروح، مجروحی که دست و پا و چشم و گوش را از دست داده ولی محکم در مقابل غده سرطانی مانند کوه ایستادگی می‌کنند.

وی ادامه داد: شهید مقاومت عالم آگاه و آینده‌نگر حجت‌الاسلام سید حسن نصرالله ۳۰ سال سختی و مشکلات را به دوش کشید و مبارزه کرد، اما هیچ وقت در مقابل غده سرطانی آمریکا و رژیم صهیونیستی گردن خم نکرد و هیچ ترسی به وجودش راه نیافت.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچ‌کسی را جز خود نسل بالاتر و برتر نمی‌دادند، تصریح کرد: کل جهان را انسان‌نما می‌بینند و تنها خود را برتر می‌دانند.

وی افزود: تمام جهان دوست و دشمن اعلام نفرت و انزجار کرده ولی این غده سرطانی با تکیه بر آمریکا به کار خود ادامه و جنایت‌کشی می‌کند.

موسوی با اشاره به اینکه مسلمانان و مردم غیور ایران، لبنان، غزه و فلسطین و کشور‌های اسلامی دمار از روزگار رژیم صهیونیستی درمی‌آورند، اظهار کرد: قدرت‌های پلید محکوم به نابودی هستند. روزی خواهد رسید که رهبر کبیر انقلاب در مسجدالاقصی نماز جماعت را برگزار کند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۹
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۳
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۵
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۶
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۴
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲