logo
امروز : جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۹
[ شناسه خبر : ۴۱۰۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس سیاسی:

وعده صادق ۲ هیمنه رژیم‌صهیونیستی را شکست

وعده-صادق-۲-هیمنه-رژیم‌صهیونیستی-را-شکست
کارشناس سیاسی گفت: رژیم صهیونیستی با جنایات خود روسیاه عالم است چرا که افراد بی‌گناه بسیاری در این ماجرا قتل‌عام شدند ولی کشورمان با اقتدار کامل وارد عرصه شد و جهان شاهد این نمایش جهانی بود و هیمنه این رژیم در هم شکست.

حجت‌الاسلام محسن اسدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه شهادت شهید هنیه خود برکاتی به دنبال داشت اظهار کرد: با شهادت شهیدان هنیه و سیدحسن نصرالله وعده صادق ۲ اتفاق افتاد که خداوند در قرآن در آیه ۱۷۰ سوره آل‌عمران می‌فرماید؛ زمانی که شهیدی از دنیا می‌رود دغدغه‌هایش شدت پیدا می‌کند و فعلیت آن امکان‌پذیرتر می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی گفت: باید سعی کنیم تبلیغات دشمن تأثیری بر ما و اهداف ارزش‌های انقلاب نداشته باشد. رژیم منحوس صهیونیستی با حملات خود به مناطق مختلف فلسطین، غزه و لبنان افراد زیادی را بی‌خانمان و باعث شهادت بسیاری شده است.

کارشناس سیاسی عنوان کرد: تحقق وعده صادق ۲ بیانگر عزم غیور مردان سپاه مقتدر است که جانانه وارد عرصه شدند و جواب دندان‌شکن به این رژیم منحوس دادند تا دیگر کشورها نیز این اقتدار و قدرت را ببینند و خویشتن‌داری را به حساب بی‌خیالی و جواب ندادن نگذارند.

وی بیان کرد: هر موشکی که پرتاب و از گنبد آهنین عبور می‌کند نشان اقتدار است و یأس و ناامیدی را با خود برای رژیم صهیونیستی و کشورهای طرفدار آن به همراه دارد.

کارشناس سیاسی تصریح کرد: عملیات وعده صادق ۲ در بهترین زمان با هوشیاری سپاه پاسداران، با درایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری به نتیجه رسید و دشمن برای خود برنامه‌ها داشت و با تحقق این عملیات همه نقشه برآب شد.

اسدی تصریح کرد: تنبیه رژیم صهیونیستی لازم و ضروری بود و اگر حرکت دیگر از جانب این رژیم صورت گیرد حمله بعدی خیلی سخت‌تر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب یک نگاه الهی به مسائل مختلف دارد و دشمن‌شناسی بالای ایشان و رهنمودهای به‌جا باعث پیروزی و غلبه بر دشمنان نظام شده است، ادامه داد: باید در نظر داشته باشیم نباید در پازل دشمن حرکت کرد چراکه با راه‌ها و روش‌های مختلف باعث سردرگمی می‌شود.

اسدی افزود: رژیم صهیونیستی با جنایات خود روسیاه عالم است چراکه افراد بی‌گناه بسیاری در این ماجرا قتل‌عام شدند و هیچ حقوق بشری قادر نیست در مقابل این رژیم ایستادگی کند ولی کشورمان با اقتدار کامل وارد عرصه شد و جهان شاهد این نمایش جهانی بود و هیمنه صهیونیستی را در هم شکست.

وی گفت: رژیم صهیونیستی با جنایات خود روسیاه عالم است چراکه افراد بی‌گناه بسیاری در این ماجرا قتل‌عام شدند و هیچ حقوق بشری قادر نیست در مقابل این رژیم ایستادگی کند ولی کشورمان با اقتدار کامل وارد عرصه شد و جهان شاهد این نمایش جهانی بود و هیمنه رژیم را در هم شکست.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۹
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۳
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۵
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۶
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۴
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲