logo
امروز : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۸
[ شناسه خبر : ۴۰۹۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
مدرس دانشگاه:

عملیات وعده صادق ۲ مطالبه مردم بود

عملیات-وعده-صادق-۲-مطالبه-مردم-بود-
مدرس دانشگاه گفت: عملیات موشکی وعده صادق 2 گامی بلند در زمینه اثبات قدرت و کارایی سامانه‌های موشکی ایران و خط‌بطلان کشیدن به ادعای‌های پوشالی رژیم صهیونیستی است و جزو مطالبات اصلی مردم ایران بود که تحقق پیدا کرد.

سمیه اشجعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛  با بیان اینکه سال‌هاست که صهیونیست‌ها با انواع جنایات‌ها، نسل‌کشی‌ها و با تکیه بر سیل دلارهای اهدایی از آمریکا، دریافت سلاح، انواع بمب‌ها درصدد هستند تا با حمایت بی‌دریغ سیاسی آمریکا و اروپا نقشه خاورمیانه را تغییر دهند، اظهار کرد: برخی رژیم‌های عربی ارتجاعی منطقه در رسیدن به این هدف به رژیم صهیونیستی کمک می‌کنند. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه تنها مانع رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی در این راه کشور ایران و نیروهای مقاومت است، افزود: رژیم صهیونیستی و کشورهای استعمارگر به رهبری آمریکا سعی دارند تا این موانع را از سر راه بردارند تا بتوانند به راحتی اهداف شوم خود را در مناطق نفت‌خیز و استراتژیک خاورمیانه پیاده کنند و با داشتن قدرت نظامی، تبلیغاتی و رسانه‌ای همواره با شکست مواجه شده‌اند.

مدرس دانشگاه عنوان کرد: محور مقاومت به رهبری ایران همچون سد محکمی در برابر اهداف شیطانی این رژیم مقاومت کرده و نمونه آن را در عملیات وعده صادق ۲ به جهانیان نشان داد.

وی با اشاره به اینکه موجودیت رژیم منحوس صهیونیستی در منطقه با جنگ شکل گرفته و این رژیم کودک‌کش برای مشروعیت بخشیدن به وجود شیطانی خود همواره به جنگ احتیاج دارد، ادامه داد: رژیم منحوس سعی دارد به بهانه جنگ و دفاع از خود پای استکبار جهانی را در منطقه خاورمیانه باز کند. 

مدرس دانشگاه ابراز کرد: استکبار جهانی به رهبری آمریکا و صهیونیست‌ها با داشتن انواع ابزارهای تبلیغاتی و جنگ رسانه‌ای این‌گونه وانمود می‌کنند که کشور ایران ثبات منطقه را بر هم ریخته است.

 اشجعی تصریح کرد: در چند ماه اخیر رژیم صهیونیستی به سفارت ایران حمله و کشورمان خویشتن‌داری کرد تا آتش‌بس شود اما نپذیرفتند.

وی گفت: مجدداً رژیم صهیونیستی در خاک ایران مهمان ایرانیان ابراهیم هنیه رهبر حماس را ترور کرد ایران دوباره به امید آتش‌بس خویشتن‌داری کرد اما رژیم صهیونیستی و نخست وزیر خون‌خوار آن نتانیاهو به لبنان با بمب‌های چند تنی و سنگرشکن آمریکایی حمله کرده و سیدحسن نصرالله و معاون سپاه ایران سردار نیلفروشان و شمار زیادی از مردم غیرنظامی لبنان را به شهادت رساند.

مدرس دانشگاه بیان کرد: رژیم صهیونیستی نشان داد که فقط زبان زور را می‌فهمند و زمانی که موجودیت خود را در خطر ببیند از هیچ جنایتی رویگردان نیستند.

مدرس دانشگاه عنوان کرد: در واکنش به این اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی غروب سه‌شنبه 10 مهر در عملیات وعده صادق 2 حملات موشکی را علیه اهداف نظامی و امنیتی در فلسطین اشغالی به انجام رساند و روح تازه‌ای را به کالبد نیروهای مقاومت دمیده شد.

اشجعی ابراز کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تلاویو، قلب رژیم سفاک صهیونیستی را با موشک‌های فوق‌پیشرفته و ساخت جوانان و متخصصان توانمند ایرانی مورد حمله قرار داد و تمام جهانیان را شگفت زده کرد.

وی ادامه داد: همان‌طور که فیلم‌های ارسالی از سرزمین‌های اشغالی نشان می‌دهند بیش‌تر موشک‌ها به هدف‌های از پیش تعیین شده اصابت کردند. 

مدرس دانشگاه تأکید کرد: در واقع این موشک‌ها نه تنها به قلب تلاویو بلکه به قلب استکبار جهانی فرود آمد و قدرت و اقتدار ایران را بیش از پیش به رخ جهانیان کشیده شد.

اشجعی تصریح کرد: در مجموع می‌توان عملیات موشکی وعده صادق 2 را گامی بلند در زمینه اثبات قدرت و کارایی سامانه‌های موشکی ایران و خط بطلان کشیدن به ادعای‌های پوشالی رژیم صهیونیستی دانست و جزو مطالبات اصلی مردم ایران بود که تحقق پیدا کرد.

وی اضافه کرد: چنین اقتداری را مدیون جانفشانی‌های شهیدانی هم‌چون شهید تهرانی مقدم هستیم، در زمان جنگ تحمیلی شهرهای مختلف ایران مورد هجوم وحشیانه و بمباران سنگین جنگنده‌های رژیم بعثی قرار می‌گرفت و تعداد زیادی از هموطنان ما در این حملات وحشیانه به شهادت می‌رسیدند و هیچ کدام از سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشر این حملات را محکوم نمی‌کردند و هیچ کشوری موشک به ایران برای دفاع از خود نمی‌داد.

وی گفت: شهید تهرانی مقدم به همراه  یارانش با تلاش‌های بسیار و با استعانت از درگاه خداوند متعال توانستند صنعت موشک‌سازی را در ایران بومی کند و لرزه بر اندام متجاوزگرانی که چشم به این آب و خاک مقدس دوخته‌اند بیندازند و آن‌ها را از قصد هرگونه اقدام متجاوزکارانه باز دارند. روح تمام شهیدان راه وطن شاد و یادشان گرامی باد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۲
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۶
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۱
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۰
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲