logo
امروز : پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۴
[ شناسه خبر : ۴۰۹۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نائب رئیس هیأت بوکس استان زنجان:

مسابقات انتخابی بوکس خردسالان برگزار خواهد شد

مسابقات-انتخابی-بوکس-خردسالان-برگزار-خواهد-شد-
نائب رئیس هیأت بوکس استان زنجان گفت: مسابقات انتخابی تیم بوکس زنجان در رده سنی خردسالان 20 مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

امیرحسین صالحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه مسابقات انتخابی تیم بوکس زنجان در رده سنی خردسالان 20 مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد، گفت: این مسابقات با عنوان یادواره شهید والامقام سید حسن نصرالله و همراهان شهیدش اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید

 وی افزود: مکان برگزاری این مسابقات آکادمی بوکس استان زنجان واقع در اراضی پائین‌کوه، سالن مادران و کودکان ساعت 10 صبح روز جمعه خواهد بود.

 نائب رئیس هیأت بوکس استان زنجان با اشاره به رده سنی ورزشکاران عنوان کرد: افرادی که شرایط حضور در این رقابت‌ها را دارند متولدین ۱۱ دی ۱۳۹۰ تا ۱۰ دی ۱۳۹۴ هستند.

 وی ادامه داد: با توجه به عملکرد بالای ورزشکاران و سطح استقبال آنان از این رشته ورزشی، خانواده‌ها نیز مشتاق شرکت فرزندان خود در ورزش بوکس هستند. استان زنجان در حال حاضر 2 هزار و 500 نفر بیمه شده بوکس دارد.

 صالحی با اشاره به اینکه امیدواریم تعداد ورزشکاران بیمه شده را افزایش دهیم، تصریح کرد: اکنون در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده و سلطانیه رشته بوکس فعال بوده و سعی بر این است این رشته ورزشی درشهرستان‌های طارم، ایجرود و ماهنشان هم اجرایی شود.    

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۸
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۳
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۵
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۷
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۵
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳