logo
امروز : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۸
[ شناسه خبر : ۴۰۹۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم ملایر در مجلس:

مقاومت به پیروزی قطعی منجر خواهد شد

-مقاومت-به-پیروزی-قطعی-منجر-خواهد-شد
نماینده مردم ملایر در مجلس با تاکید بر ضرورت دیپلماسی تهاجمی و روشنگری عمومی در مبارزه با ظلم، گفت: انسان‌ها ذاتاً ظلم‌ستیز هستند و این وظیفه ماست که ظالمان را به آن‌ها معرفی کرده و نقش خود را در مبارزه با ظلم ایفا کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی راه‌دانا؛ احمد آریایی‌نژاد به بررسی موضوع مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و اهمیت آن در شرایط فعلی پرداخت و تأکید کرد: باید از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی بهره‌ گرفت و از طریق افزایش تعداد معترضان و پیگیری‌های مردمی، فشار بیش‌تری به این رژیم وارد کنیم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه ملت‌های جهان و نهادهای غیردولتی می‌توانند نقش بسیار مؤثری در این مسیر ایفا کنند، افزود: مقاومت نه تنها یک گزینه کارآمد است، بلکه تاکنون به‌خوبی نشان داده که می‌تواند منجر به کاهش امنیت صهیونیست‌ها شود و حتی موجبات مهاجرت معکوس آنان به کشورهای اصلی‌شان را فراهم کند.

این نماینده مجلس با اشاره به اهمیت دیپلماسی تهاجمی و روشنگری عمومی، بر ضرورت افزایش آگاهی مردم و ارتباط بیش‌تر با ملت‌های دیگر تأکید کرد و گفت: انسان ها ذاتاً ظلم‌ستیز هستند و این وظیفه ماست که ظالمان را به آن‌ها معرفی کرده و نقش خود را در مبارزه با ظلم ایفا کنیم. مقاومت و جهاد دارای نتیجه‌ای قطعی و الهی هستند و بدون شک به پیروزی منتهی خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به آیات قرآن کریم و احادیث اسلامی، بر اهمیت جهاد با جان و مال در راه خدا تأکید کرد و یادآور شد که شهدای جبهه مقاومت به‌ویژه شهید قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله با خون خود این مسیر را هموار کرده‌اند.

آریایی‌نژاد ادامه داد: باید برای تقویت وحدت میان گروه‌های مقاومت تلاش بیش‌تری صورت گیرد؛ چراکه این اتحاد می‌تواند به پیروزی‌های چشمگیری در برابر دشمنان منجر شود؛ آنچه تا به امروز موجب موفقیت جبهه مقاومت شده، باور به قدرت درونی و ایمان الهی است. به عنوان نمونه، کشور یمن با وجود کمبود امکانات، توانسته با ایمان و اراده قوی، موفقیت‌های قابل توجهی را در مبارزه با دشمنان خود به دست آورد.

این نماینده مجلس در پایان تاکید کرد: رژیم آمریکا نیز همچون رژیم صهیونیستی، غاصب و اشغالگر است و تاریخ استعماری آن به‌خوبی نشان می‌دهد که چگونه به‌طور ناعادلانه بر سرزمین‌های دیگران تسلط یافته است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۲
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۹
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳