logo
امروز : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۱
[ شناسه خبر : ۴۰۹۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

ایران جواب دندان‌شکن به رژیم منحوس داد

ایران-جواب-دندان‌شکن-به-رژیم-منحوس-داد
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با گستاخی‌هایی که رژیم منحوس صهیونیستی نسبت به کشور ایران داشت، کشور با اصالت ایران جواب دندان‌شکن به این رژیم منحوس داده است و جهان به تماشای آن ایستاد.

حجت‌الاسلام جواد جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه ایران پاسخ دندان‌شکنی به تجاوزات رژیم منحوس صهیونیستی داد اظهار کرد: این حمله حق مشروع ایران است که اگر کشوری تمامیت عرضی کشوری را مورد تجاوز قرار دهد به شديدترين وجه تنبیه خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه عزیزان ما از جمله شهید هنیه که در خاک ایران به شهادت رسید، سید مقاومت و شهید سردار نیلفروشان توسط رژیم صهیونیستی ناجوانمردانه به شهادت رسیدند، گفت: امروز ایران اجازه نداد خون شهدا پایمال شود و با عملیات وعده صادق ۲ رژیم صهیونیستی را بار دیگر خوار و ذلیل کرد.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: لازم بود که این رژیم کودک‌کش تنبیه اساسی شود و در صورت لزوم این تنبیهات با شدت بیش‌تری انجام خواهد شد.

وی افزود: ایران کشوری با اصل و نسب است و اجازه گستاخی و حرمت‌شکنی به هیچ کشوری را نمی‌دهد و در صورت مشاهده نیز برخوردهای جدی انجام می‌شود و این اقتدار ایران را به چشم جهانیان نشان داد و بار دیگر رژیم صهیونیستی خفت و خوار شد و عملیات وعده صادق گویای این مهم بود.

جعفری ادامه داد: مردم فلسطین و غزه تنها نیستند و به امید خدا پیروزی نزدیک بوده و شادی مردم گویای این پیروزی است و رژیم صهیونیستی بداند بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری دوران بزن در رو دیگر تمام شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۲
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۹
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳