logo
امروز : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۶
[ شناسه خبر : ۴۰۹۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان زنجان بیان کرد:

افزایش سرعت وزش باد در زنجان

افزایش-سرعت-وزش-باد-در-زنجان
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: امروز سرعت وزش باد در بعد از ظهر به آستانه نسبتاً شدید تا شدید خواهد رسید و هشدار سطح زرد نیز توسط هواشناسی استان صادر شده است.

مرتضی قدیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه بر اساس نقشه‌های هواشناسی، هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: در ساعات بعد از ظهر شاهد افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد در مناطقی از استان خواهیم بود. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه امروز سرعت وزش باد در بعد از ظهر به آستانه نسبتاً شدید تا شدید خواهد رسید، ابراز کرد: در برخی مناطق خیزش غبار و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: هشدار هواشناسی سطح زرد شماره 29 نیز صادر شده است و از روز پنج‌شنبه شرایط جوی پایدارتری در آسمان استان حاکم خواهد بود.

وی تأکید کرد: دمای هوا طی امروز روند افزایشی دارد و از روز پنج‌شنبه مجدداً شاهد کاهش نسبی در دماها خواهیم بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان هفت و ۱۸، ابهر پنج و ۱۶، حلب ۹ و ۲۶، خرمدره هفت و ۱۷، آب‌بر ۱۳ و ۲۱، قیدار ۹ و ۱۹، سلطانیه ۶ و ۱۷، گرماب ۶ تا ۲۴ و ماهنشان هفت و ۲۴ درجه سانتی‌گراد است.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۲
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۹
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳