logo
امروز : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۲
[ شناسه خبر : ۴۰۹۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان ابهر عنوان کرد:

برگزاری هفتمین کاروان ترویج بهره‌وری الگوی کشت

برگزاری-هفتمین-کاروان-ترویج-بهره‌وری-الگوی-کشت-
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان ابهر گفت: هفتمین کاروان ترویج بهره‌وری الگوی کشت در شهر صائین‌قلعه ابهر برای آشنایی و استفاده از فناوری‌های نو برگزار شد.

عباس شاهسونی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: ترویج و آموزش کشاورزی به روستاییان و کشاورزان برای آشنایی و استفاده از فناوری‌های نو جهت افزایش تولید و بهره‌وری، درآمد و ارتقاء سطح زندگی تولیدکنندگان، کشاورزان و رسیدن به اهداف توسعه کشاورزی و روستایی است. 

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: به‌منظور ترویج الگوی کشت محصولات کشاورزی «هفتمین کاروان ترویج و بهره‌وری ویژه الگوی کشت محصولات زراعی پاییزه» همزمان با سراسر کشور به میزبانی شرکت تعاونی روستایی صائین‌قلعه و در این شهر با حضور کشاورزان منطقه، مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد. 

رئیس اداره تعاون و روستایی شهرستان ابهر با بیان اینکه این کاروان با تدریس کارشناسان جهاد کشاورزی استان همراه بود، افزود: موضوعاتی نظیر الگوی کشت و اهمیت آن، مبارزه با آفات و بیماری‌ها، استفاده صحیح از انواع سموم کشاورزی تشریح و به سوالات و ابهامات کشاورزان پاسخ داده شد. 

وی خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف این برنامه توصیه‌های فنی به کاهش مصرف آب، کشت قراردادی محصولات زراعی و جهش تولید دیم‌زار بود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۲
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۹
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳