logo
امروز : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۱
[ شناسه خبر : ۴۰۹۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
آنچه در جلسه شورای شهر زنجان گذشت؛

اختلاف‌نظر بر سر پروژه کف‌سازی میدان انقلاب

اختلاف‌نظر-بر-سر-پروژه-کف‌سازی-میدان-انقلاب
اختلاف نظر زیادی بر سر پروژه کف‌سازی میدان انقلاب و کوچه بیت‌العباس به وجود آمد و این لایحه علی‌رغم بحث‌های طولانی، به تصویب نرسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان که ظهر امروز برگزار شد، اختلاف نظر شدیدی بر سر پروژه کف‌سازی میدان انقلاب و کوچه بیت‌العباس به وجود آمد. این لایحه علی‌رغم بحث‌های طولانی، به تصویب نرسید.

بیشتر بخوانید

اعضای مخالف این لایحه، ناشناخته بودن پیمانکار را دلیل اصلی مخالفت خود اعلام کردند. آن‌ها با توجه به اهمیت میدان انقلاب به‌عنوان یکی از نقاط مرکزی شهر، خواستار اطلاعات دقیق‌تری در مورد پیمانکار و کیفیت اجرای پروژه بودند.

علیرضا فیروزفر بر اهمیت انتخاب پیمانکار کارآمد تاکید کرد و اظهار داشت: در انتخاب پیمانکاران، کیفیت و سرعت انجام کار در اولویت است. با این حال وی نیز نسبت به کیفیت زیرسازی میدان انقلاب ابراز نگرانی کرد و خواستار بررسی دقیق‌تر موضوع شد.

شهردار زنجان همچنین به به‌روز بودن صورت‌وضعیت پرداخت‌های شهرداری اشاره و تاکید کرد: در صورت عدم تعهد پیمانکاران، آن‌ها در لیست سیاه قرار خواهند گرفت.

در این جلسه، دستورالعمل مشارکت شهرداری زنجان برای پاسخگویی به درخواست‌های مشارکت در اقدامات عام‌المنفعه نیز تصویب شد. بر اساس این دستورالعمل، مشارکت با درصد ۳۰ تا ۷۰ انجام خواهد شد.

نام‌گذاری معابر به نام شهدا

در پایان جلسه لایحه نام‌گذاری دو معبر به نام شهید آیت‌الله رئیسی و شهید سید حسن نصرالله تصویب شد. با این حال، شهردار زنجان نسبت به این نوع نام‌گذاری انتقاد کرد و آن را در شأن این شهدا ندانست.

منصور مرادلو، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در این جلسه با اشاره به شهادت سید مقاومت این رویداد را قابل پیش‌بینی خواند و با استناد به ۶۰ آیه قرآن کریم در مورد جهاد بر لزوم قیام برای استقرار دین الهی تاکید کرد.

مرادلو ضمن ابراز همدردی با خانواده شهید و ملت ایران، بر همراهی کامل شورای اسلامی شهر با شهرداری زنجان در پیشبرد امور شهری تاکید کرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۱
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۰
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۸
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳