logo
امروز : پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۹
[ شناسه خبر : ۴۰۹۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

صهیونیست‌ها توانایی تسلط به حزب‌الله را ندارند

صهیونیست‌ها-توانایی-تسلط-به-حزب‌الله-را-ندارند
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رژیم صهیونیستی کوچک‌تر از آن است که بخواهد بر جبهه مقاومت تسلط پیدا کند یا بر روحیه جهادی آنان ضربه بزند و از اهداف خود برگرداند.

حجت‌الاسلام جواد جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه یکی از مباحث مهمی که در آیات قرآن به آن تأکیدات فراوان شده جریان جنگ احد است، اظهار کرد: مسلمانان در این جنگ بر اثر ضعف ایمان ضربه سختی متحمل شدند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در آیات قرآن در ارتباط با جنگ احد اقدام به نقد روحیات مسلمانان شده که برخی از آنان از سرانجام جنگ آشفته و برخی دیگر با اعتقاد و ایمان راسخ به ادامه جنگ پرداختند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در جنگ احد دشمنان با حمله و ایجاد شایعه سنگین که همان شهادت پیامبر اکرم (ص) بود وارد میدان شدند، ادامه داد: گروهی که جزو مؤمنان واقعی بودند در میدان نبرد با دشمن ماندند و بقیه از سرانجام جنگ بدون رسول خدا (ص) ترسیدند.

وی ابراز کرد: آیات مربوط به جنگ احد بسیار تأمل‌برانگيز و قابل‌توجه است و خداوند در این جنگ افرادی را که ترسیدند و گریختند سرزنش می‌کند و فرمودند؛ حضرت محمد (ص) یک فرستاده است که با نبودن یا کشته شدن ایشان نباید خللی در اهداف و آرمان‌های دین اسلام ایجاد شود و مسلمانان نباید از این موضوع احساس سستی کرده و عقب‌گرد کنند.

وی با بیان اینکه در آیات دیگر آمده در راه رسیدن به هدف از دشمن نهراسید و با ایمان به خدا وارد عرصه شوید، ادامه داد: اگر به شما ضرری از جانب دشمنان ایجاد شد فراموش نکنید که شما از خداوند پیروزی را خواسته‌اید و مسلمانان در قبال ضربه‌های تحمیلی از جانب دشمنان به وجود می‌آید طلب پیروزی و مغفرت دارند و خداوند حافظ افراد با ایمان است.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ضربه‌هایی که از جانب دشمنان ایجاد می‌شود نباید باعث تضعیف روحیه در افراد شود، جهل در آنان رخنه کند، نباید در دنبال کردن دشمن، جنگ و مبارزات دچار وقفه شد که این از تجربیات صدر اسلام بوده و در قرآن نیز نسبت به آن تأکیدات زیاد شده است.

جعفری ادامه داد: فرهنگ شهادت که جبهه مقاومت بارها آن را تجربه کرده بر قدرت آن‌ها افزوده و آنان را از ادامه مسیر دلسرد نکرده است.

وی بیان کرد: جبهه مقاومت هر بار با شهادت یکی از افسران و فرماندهان با قوت تمام وارد میدان شده و تا رسیدن به پیروزی کامل این مسیر ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: وقتی شهید سیدعباس موسوی به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید شخصی مانند سید حسن نصرالله وارد میدان شد و مقتدرانه امور را به دست گرفت و نوآوری و قدرت را با خود به همراه آورد.

جعفری اضافه کرد: شهید نصرالله با آمدن خود رنگ و بوی تازه برای دفاع از آرمان‌ها و جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر حکومت ظلم از خود نشان داد.

وی افزود: با شهادت سید حسن نصرالله هیچ کم و کاستی در جبهه مقاومت ایجاد نمی‌شود و بلکه آنان بیش‌تر از گذشته برای رسیدن به آزادی و دفاع از مرز و بوم تلاش خواهند کرد.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: رژیم صهیونیستی کوچک‌تر از آن است که بخواهد بر جبهه مقاومت تسلط پیدا کند یا بر روحیه جهادی آنان ضربه بزند و آنان را از اهداف خود برگرداند و این جبهه پایدار است.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۸
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۳
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۵
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۷
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۵
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳