logo
امروز : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۲
[ شناسه خبر : ۴۰۹۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

چراغ سبز آمریکا باعث درنده‌تر شدن صهیونیست‌هاست

چراغ-سبز-آمریکا-باعث-درنده‌تر-شدن-صهیونیست‌هاست
امام جمعه شهرستان طارم گفت: رژیم جعلی صهیونیستی مثل سگ هار زخم خورده است چون خوی وحشیگری دارد با چراغ سبز آمریکا دست به کشتارهای بی‌رحمانه می‌زند..

حجت‌الاسلام مهدی منصوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه کشتن زنان و کودکان در غزه نشان از قدرت و اقتدار رژیم صهیونیستی نیست اظهار کرد: این حرکت ناجوانمردانه رژیم منحوس نشان از عجز و ناتوانی در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با حملات مکرر به مناطق ممنوعه از جمله بیمارستان‌ها و مدارس قصد دارد شکستی که از نیروهای خودجوش حماس و مقاومت در عملیات طوفان‌الاقصی بر این رژیم اعمال شد را نپذیرد افزود: زخم حاصل از عملیات طوفان‌الاقصی تا ابد بر پیشانی رژیم کودک‌کش صهیونیستی باقی خواهد ماند و ترمیم نخواهد شد.

 امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی مثل سگ هار زخم خورده است ادامه داد: چون خوی وحشیگری دارد با چراغ سبز آمریکا دست به کشتارهای غیر انسانی می‌زند و هیچ حقوق بشری نمی‌تواند مانعی برای این کار باشد.

وی با اشاره به اینکه شهادت جزو جدایی‌ناپذیر از زندگی مردمان در لبنان، غزه و فلسطین است و افرادی که با ایمان راسخ در برابر دشمنان می‌ایستند پیروز میدان هستند اضافه کرد: وعده پیروزی بر حق نزدیک است و بنا به فرموده رهبر انقلاب رژیم صهیونیستی رو به افول است و این بر همه جهان روشن است.

امام جمعه شهرستان طارم با اشاره به اینکه خون شهید مقاومت از خود سید حسن نصرالله اثرگذارتر خواهد بود گفت: با شهادت سید حسن نصرالله چیزی تغییر نمی‌کند بلکه امید به پیروزی در دل‌های رزمندگان حماس و مقامت بیش‌تر خواهد شد و اتحاد و وحدت بین مسلمان جهان باعث شعله ور شدن خشم جهانیان نسبت به رژیم کودک‌کش صهیونیستی و اقتدار جبهه مقاومت خواهد شد.

منصوری تصریح کرد: مردم فلسطین این بار با اراده بیش‌تر راه شید مقاومت را که آزادی قدس شریف است طی خواهند کرد و شهادت سید بزرگوار تأثیر منفی بر روند و اهداف آنان ندارد.

وی عنوان کرد: دشمنان با شهادت افراد مطرح در جامعه پیروز نیستند بلکه نشان از ترس است ترسی که شبانه‌روز با آن روبرو هستند و این ترس به هیچ وجه درمان پذیر نیست چراکه راه شهدا تا زمان پیروزی ادامه خواهد داشت و جنایات رژیم صهیونیستی بی‌قاعده است.

امام جمعه طارم تصریح کرد: سید حسن نصرالله فردی مؤمن و شجاع بود و شاگردان زیادی را در جهت آزادی قدس شریف تربیت و وارد میدان جنگ کرد شاگردانی که الگوی اصلی آنان ائمه اطهار (ع) و شهدای مقاومت است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۱
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۰
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۸
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳