logo
امروز : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۱
[ شناسه خبر : ۴۰۹۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان عنوان کرد:

تیم‌های هلال‌احمر زنجان آماده اعزام به لبنان

تیم‌های-هلال‌احمر-زنجان-آماده-اعزام-به-لبنان-
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: تیم‌های واکنش سریع و تیم درمان اضطراری هلال‌احمر استان به منظور امدادرسانی و کمک‌ به مجروحان آماده اعزام به لبنان هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، حکمت‌اله هاشمی ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصراللّه دبیرکل حزب‌الله لبنان و همراهان شهیدشان اظهار کرد: امدادگران، نجاتگران، داوطلبان، اعضای خانه‌های هلال، جوانان و تیم درمان اضطراری متشکل از پزشکان و پرستاران آماده اعزام به لبنان برای ارائه خدمات امدادی و درمانی هستند.

بیشتر بخوانید

وی تأکید کرد: تیم‌های بیان شده و تیم‌های سحر، در راستای کمک به مجروحان و جنگ‌زدگان لبنانی بر اساس وظیفه ذاتی خود در حوزه کمک‌‌های بشردوستانه و امدادرسانی به مردم رنج‌دیده در آمادگی کامل قرار دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در همه شعب هلال‌احمر استان با همراهی و مشارکت امدادگران، نجاتگران، داوطلبان، اعضای خانه‌های هلال و جوانان هلال‌احمر با برپایی ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک به مردم مظلوم و ستمدیده لبنان، یمن و غزه در مصلاهای نماز جمعه اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی خیرین و نیکوکاران در سطح استان کردند.

وی بیان کرد: کارکنان، نیروهای داوطلب هلال‌احمر استان زنجان اعم از امدادگران، نجاتگران، کادر درمانی، پرستاران و نیروهای فعال در حوزه بهداشت و درمان که علاقمند به ارایه خدمات امدادی و درمانی به هموطنان جنگ‌زده در لبنان هستند، می‌توانند از طریق لینک

 https://rcs.ir/portal/Customrms/2173

 اقدام به نام نویسی در این طرح بشردوستانه کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۱
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۰
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۸
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳