logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۴
[ شناسه خبر : ۴۰۹۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بیمارستان ایثار ایجرود خبر داد:

ارائه خدمات رایگان به بیماران دیالیزی در بیمارستان ایثار

ارائه-خدمات-رایگان-به-بیماران-دیالیزی-در-بیمارستان-ایثار-
رئیس بیمارستان ایثار ایجرود با بیان اینکه کلیه خدمات دیالیزی باید زیر نظر پزشک متخصص انجام شود گفت: خدمات ارائه شده به بیماران دیالیزی در بیمارستان ایثار رایگان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی زنجان، فریبا صحبتلو با اشاره به اینکه خدمات دیالیزی تحت پوشش بیمه قرار دارد ولی بیش‌تر بیمه‌های طرف قرارداد، هزینه‌های کامل دیالیز بیماران را با تاخیر پرداخت می‌کنند، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰ بیمار دیالیزی تحت درمان این مرکز قرار دارند.  

بیشتر بخوانید

وی بیان کرد: در 6 ماهه اول سال جاری مجموعاً ۲۵ بیمار که ۱۰ بیمار به‌طور مستمر و یک روز در میان و مابقی بیماران میهمان که به‌صورت مقطعی از خدمات و تجهیزات بخش دیالیز این مرکز درمانی استفاده می‌کنند تحت دیالیز قرار می‌گیرند.  

رئیس بیمارستان ایثار ایجرود تصریح کرد: از مجموع سه دستگاه دیالیز موجود در بیمارستان ایثار هر سه اهدایی از سوی خیران بوده و یک دستگاه نیز برای بیماران دیالیزی لازم و ضروری است که نیازمند توجه خاص خیران نیک‌اندیش است.  

وی با بیان اینکه کلیه خدمات دیالیزی باید زیر نظر پزشک متخصص انجام شود، ادامه داد: خدمات ارائه شده به بیماران دیالیزی در بیمارستان ایثار رایگان است، تمام توان پرسنل برای ارائه خدمات به بیماران دیالیزی به‌کار گرفته شده است.

رئیس بیمارستان ایثار ایجرود ابراز کرد: دو کادر پرستاری در بخش دیالیز مشغول به کار هستند و بیماران از نحوه خدمات پرستاری رضایت‌‎مندی دارند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴