logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۴
[ شناسه خبر : ۴۰۹۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار سلطانیه:

تفرجگاه شاه‌بلاغی در حال پاکسازی است

تفرجگاه-شاه‌بلاغی-در-حال-پاکسازی-است
شهردار سلطانیه گفت: تفرجگاه شاه‌بلاغی توسط کارکنان شهرداری در حال پاکسازی و بهسازی است.

مصطفی کلانتری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه تفرجگاه شاه‌بلاغی یکی از مناطق پرتردد در شهرستان سلطانیه محسوب می‌شود، گفت: مدیریت این مجموعه از اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری به شهرداری محول شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: تفرجگاه زیبا و دیدنی شاه‌بلاغی توسط کارکنان و نیروهای شهرداری در حال پاکسازی و بهسازی بوده و به ساماندهی محوطه و تجهیز سرویس بهداشتی اقدام کرده است. 

شهردار سلطانیه با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا این مجموعه گردشگری توسعه و رشد پیدا کند، عنوان کرد: پیگیر درخواستی از اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری هستیم تا برای سرمایه‌گذاری بلندمدت این مجموعه دست یاری رسانند و به صورت بلندمدت در اختیار شهرداری باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم از طریق بخش خصوصی این مجموعه دیدنی به یکی از تفرجگاه‌های شاخص استان زنجان تبدیل شود و گردشگران بسیاری از این مکان زیبا دیدن کنند.

کلانتری با اشاره به اینکه تفرجگاه شاه‌بلاغی نقش مهمی در جذب مسافران و گردشگران دارد، خاطرنشان کرد: در سال‌های بعد با شروع تعطیلات تابستانی و آغاز سفرها میزبان انبوهی از گردشگران در شهرستان تاریخی سلطانیه و مجموعه دیدنی شاه‌بلاغی هستیم.

وی تصریح کرد: شهرستان تاریخی سلطانیه جاذبه‌هایی مانند معبد داش‌کسن، بقعه‌ چلبی‌ ‌اوغلو، چشمه شاه‌بلاغی را در دل خود جای داده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴