logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۴
[ شناسه خبر : ۴۰۹۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم طالقان در مجلس شورای اسلامی:

نتانیاهو جنایت کار جنگی است

نتانیاهو-جنایت-کار-جنگی-است
نماینده مردم طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: نتانیاهو به عنوان جنایت کار جنگی باید محاکمه شود و در این مسیر سازمان ملل وظیفه سنگینی بر دوش دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی راه‌دانا، علی حدادی با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در جنوب بیروت گفت: واقعیت رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی این است که این باند جعلی و کودک کش صهیونیستی به پایان راه رسیده است و اضمحلال و نابودی آن نزدیک است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه جنایات هولناک صهیونیست‌ها در جنوب ضاحیه یک نسل کشی تمام عیار از سوی رژیم خون خوار صهیونیستی است همانطور که در طول یک سال گذشته مردم بی‌گناه غزه در مدارس و بیمارستان‌ها و پناهگاه‌ها به دست این رژیم به شهادت رسیدند، ادامه داد: رژیم صهیونیستی در حملات هوایی به بیروت، بمب‌های آمریکایی را بر سر مردم بی‌گناه و غیرنظامیان و ساختمان‌های مسکونی منفجر کرد تا سندی بر نسل‌کشی این رژیم سفاک باشد.

حدادی با اشاره به اینکه در جنگ تمام عیار جبهه حق و باطل پیروز نهایی حزب الله و جبهه مقاومت است، تاکید کرد: کشورهای اسلامی وحدت و انسجام خود را در راستای مقابله با نظام سلطه حفظ کرده چراکه طراح اصلی این وحشی گری‌های رژیم صهیونیستی آمریکاست و تجهیزات جنگی که بر سر مردم بی‌گناه فرود می‌آید نیز متعلق به ایالات متحده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا شریک جنایات رژیم صهیونیستی است و رژیم کودک‌کش صهیونیستی مجری سیاست‌های آمریکا در منطقه است، تاکید کرد: یقینا محودر مقاومت از این به بعد قوی‌تر و مستحکمتر خواهد شد و ملت ایران همچون گذشته در کنار رزمندگان مقاومت خواهند ایستاد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه باید عوامل جنایت در بیروت و سرزمین‌های اشغالی محاکمه شوند، گفت: نتانیاهو به عنوان جنایت کار جنگی باید محاکمه شود و در این مسیر سازمان ملل وظیفه سنگینی بر دوش دارد.

حدادی با اشاره به اینکه سازمان ملل با وجود اینکه ادعای دفاع از حقوق بشر می کند اما به روشنی سهل‌انگاری کرده و در برابر این جنایات سکوت کرده است، تاکید کرد: با جود هشدارهای قطعی از سوی رهبران کشورهای مختلف نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان اما سازمان ملل سکوت کرده است.

نماینده مردم طالقان در پایان خاطرنشان کرد: بدون شک فروپاشی و نابودی باند جعلی رژیم صهیونیستی نزدیک است و به‌زودی این غده سرطانی از بین خواهد رفت.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴