logo
امروز : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۱
[ شناسه خبر : ۴۰۹۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

جنایات رژیم صهیونیستی در تاریخ بی‌سابقه است

جنایات-رژیم-صهیونیستی-در-تاریخ-بی‌سابقه-است-
معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در تاریخ بی‌سابقه است و کشتن زنان و کودکان بی‌دفاع هنر نیست بلکه خبیث بودن آن‌ها را نشان می‌دهد، به اهداف شوم خود نخواهد رسید.

مهدی حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه شهادت مجاهد فی‌سبیل‌الله سید حسن نصرالله را که در این ۳۰ سال مسئولیت دبیرکل حزب‌الله لبنان را بر عهده داشت تسلیت و تبریک عرض می‌کنم اظهار کرد: این شهید بزرگوار در این سال‌ها بی‌نظیر بودند و بی‌نظیر عمل کردند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه سید حسن نصرالله با هدایت‌های مقام معظم رهبری توانست گروه مقاومت بزرگ را هدایت و گسترش دهد ابراز کرد: امروزه در شمال سرزمین‌های اشغالی حقیقتاً رژیم صهیونیستی در برابر این گروه مقاومت کم آورده و دیگر توان مقابله را ندارند و چون پذیرفتن شکست سنگین بود دست به کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع زده است.

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد: کشتار افراد بی‌گناه از جمله زنان و کودکان بی‌دفاع حرکت بزدلانه‌ای است که از رژیم کودک‌کش صهیونیستی برمی‌آید و آن‌ها زمانی که دیدند نمی‌توانند در برابر گروه مقاومت و جوانان غیور فلسطین، غزه و لبنان دفاع کنند دست به ترور افراد مطرح و بزرگان حماس و مقاومت زدند و شهادت شهید سید حسن نصرالله نیز جزو همین موارد بوده است.

وی با اشاره به اینکه امروزه هیچ کدام از کشورهای منطقه از عملکرد رژیم منحوس صهیونیستی حمایتی ندارند افزود: تنها آمریکا و چند کشور غربی است که از این رژیم حمایت داشته و این رژیم مانند ناموس آن‌ها محسوب می‌شود.

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تأکید کرد: آمریکا و دیگر کشورهای غربی با تهیه امکانات و لوازم جنگی این اجازه را به این رژیم منحوس داده که غیرقابل کنترل شده و دست به چنین جنایاتی می‌زند.

حسینی ادامه داد: رژیم صهیونیستی خوی وحشی‌گری دارد و این خو در کشتارهای مردم بی‌دفاع برای جهانیان مشخص و هویدا شده است و جنایات آن‌ها بر هیچ مسلمان و غیرمسلمانان پوشیده نیست.

وی اضافه کرد: صهیونیست‌ها با کشتار افراد بی‌گناه در چنین اقداماتی دچار بی‌ثباتی هستند و فکر می‌کنند با شهادت افراد مطرح در لبنان، غزه و فلسطین پیروز شده‌اند در حالی که این فقط توهم است چراکه رژیم صهیونیستی در باتلاق خواهد ماند و پیروزی برای آنان یک اشتباه بزرگ است و اشتباهی که سال‌هاست آن را تکرار می‌کند.

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بیان کرد: بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت نه تنها ضعیف نشد بلکه با قدرت وارد عرصه و میدان شده و همچنان به مبارزات خود ادامه داده است و مقاومت در مناطق اشغالی ادامه خواهد داشت.

حسینی افزود: امروزه مطمئن هستیم که با رفتن سید حسن نصرالله اگر چه ضایعه و غم بزرگی است ولی هیچ تأثیر مهمی در روند روبه‌رو شون با دشمنان و رژیم صهیونیستی نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: هم‌چنان که مقام معظم رهبری فرمودند؛ ساختار حزب‌الله لبنان قوی است و حرکت کورکورانه رژیم منحوس صهیونیستی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و جبهه مقاومت را تضعیف کند.

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بیان کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در تاریخ بی‌سابقه است و کشتن زنان و کودکان بی‌دفاع هنر نیست بلکه خبیث بودن آن‌ها را نشان می‌دهد و این رژیم منحوس کاری از پیش نخواهد برد و به اهداف شوم خود نخواهد رسید.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۴
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۸
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۷
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۵
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴