logo
امروز : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۸
[ شناسه خبر : ۴۰۸۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول برگزاری مسابقات والیبال استان زنجان:

مسابقات والیبال پیشکسوتان ناجوانمردانه به پایان رسید

مسابقات-والیبال-پیشکسوتان-ناجوانمردانه-به-پایان-رسید-
مسئول برگزاری مسابقات والیبال استان زنجان گفت: مسابقات والیبال پیشکسوتان به میزبانی زنجان برگزار شد و با ناجوانمردی به پایان رسید.

شهروز وجدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه مسابقات والیبال پیشکسوتان در هشت گروه در کشور برگزار می‌شود که گروه‌های چهار نفره تیمی را تشکیل می‌دهند، گفت: استان زنجان میزبان این دوره از رقابت‌ها بود که تیم‌هایی از آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی و اردبیل حضور داشتند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این مسابقات برای رده سنی بالای 50 سال برنامه‌ریزی شده و همچنین تعداد بازیکن تیم‌ها 12 نفر به همراه یک مربی و یک سرپرست بود.

مسئول برگزاری مسابقات والیبال استان زنجان با اشاره به اینکه بازی به صورت دوره‌ای انجام شد، عنوان کرد: در این دوره هر تیم باید با سه تیم دیگر بازی می‌کرد ولی با به‌وجود آمدن یک سری حواشی و توهین به داوران مسابقه این بازی به پایان رسید.

وی ادامه داد: استان زنجان با اقتدار تمام توانست همه تیم‌ها را شکست دهد به طوری که در ست اول به نفع زنجان پایان یافت و ست دوم با امتیاز ۲۰ بر ۱۹ به نفع ارومیه در جریان بود.

وجدی با اشاره به اینکه بازیکنان یکی از استان‌ها انتظار نداشتند از زنجان شکست بخورند، تصریح کرد: با وجود اینکه 6 ملی‌پوش قدیمی و پیشکسوت داشتند که با رفتاری زننده و زشت مسابقه را به حاشیه کشیدند، داوران را زیر سوال برده و حاضر به ادامه بازی نشدند.   

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۱
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۰
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۸
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳