logo
امروز : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۶
[ شناسه خبر : ۴۰۸۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

حملات جنون‌آمیز رژیم صهیونیستی اوج وحشی‌گری آن‌هاست

حملات-جنون‌آمیز-رژیم-صهیونیستی-اوج-وحشی‌گری-آن‌هاست-
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حملات جنون‌آمیز رژیم کودک‌کش صهیونیستی به لبنان نشانگر کینه‌ورزی بوده و درماندگی این رژیم منحوس را در برابر حملات مقاومت را می‌رساند.

حجت‌الاسلام جواد جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه در دین مبین اسلام به‌ویژه در فرهنگ شیعیان شهادت در راه خدا یکی از فضیلت‌های بسیار بزرگی است که قرآن بارها در آیات مختلف به آن اشاره کرده است اظهار کرد: خداوند خود در این آیات فرموده است؛ من خود محافظ جان مؤمنان هستم و شهادت معامله با خداست و چه از این بهتر که انسان در تمام امور با خدا معامله کند این خود نوعی فضیلت بزرگ است.

بیشتر بخوانید

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از مشکلات رژیم منحوس صهیونیستی که به خیال خود بر این است که اگر نسل‌کشی در غزه، لبنان و فلسطین ادامه داشته باشد به هدف منحوس خود نزدیک می‌شود که این غلط است.

وی با اشاره به اینکه این رژیم منحوس تصور می‌کند با به شهادت رساندن زنان و کودکان بی‌دفاع می‌تواند طوفان‌الاقصی را که در جهان پدیدار شد کم‌رنگ کند ولی موفق نخواهند شد اضافه کرد: این خیال خام است که رژیم صهیونیستی به آن فکر می‌کند چراکه با هر یک شهید در مناطق اشغالی خانواده آن‌ها قوی‌تر و مصمم‌تر برای پیروزی تلاش خواهند کرد و این راه با انگیزه بیش‌تر ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی با حملات مکرر به مناطق غزه، فلسطین و لبنان اوج وحشی‌گری خود را نشان داده و به اعتراضات جهانی اهمیتی نمی‌دهد و از این چنین رژیمی نباید انتظار بیش‌تر داشت.

جعفری تأکید کرد: جنایات رژیم صهیونیستی باعث نفرت جهانی از این رژیم غاصب شده و جوانان دست از مبارزه بر نخواهند داشت و تا پای جان از کشور خود دفاع خواهند کرد.

وی بیان کرد: حمله به مناطق مختلف فلسطین و لبنان خوی وحشیگری رژیم صهیونیستی را عیان‌تر کرده و سازمان حقوق بشری نمی‌تواند با آن مقابله کند چراکه پشت این رژیم منحوس آمریکا، کشورهای غربی و برخی کشورهای اسلامی هستند.

نماينده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: وحشی‌گری رژیم منحوس صهیونیستی به مناطق اشغالی و کشتن زنان و کودکان بی‌دفاع باید قطع شود و ادامه این کار نشان از خفت و خواری بیش‌تر این رژیم است.

جعفری گفت: حمله‌های مکرر رژیم صهیونیستی نشانه جنایات جنگی آشکار است و کتمان آن جایز نیست و آمریکا و دیگر کشورهای متحد در این جنایات دست داشته و شریک جرم آن‌ها هستند.

وی ادامه داد: حملات جنون‌آمیز این رژیم کودک‌کش نشانگر کینه‌ورزی و درماندگی بوده که تحمل ایستادکی گروه‌های مقاومت و جوانان غیور حزب‌الله را نداشته‌اند و شدت این حملات هر چقدر هم بیش‌تر باشد نخواهند توانست به اهداف شوم خود برسند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: جوانان غیور حماس و مقاومت قهرمانانه و دلیرانه در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی کرده و دفاع شرافتمندانه داشته‌اند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۴
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۸
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۷
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۵
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴