logo
امروز : جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۲
[ شناسه خبر : ۴۰۸۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

پروژه‌های روستای نعلبندان خدابنده افتتاح شد

پروژه‌های-روستای-نعلبندان-خدابنده-افتتاح-شد
پروژه آسفالت‌ریزی، سنگ‌فرش و جدول‌گذاری روستای نعلبندان از توابع بخش مرکزی شهرستان خدابنده با حضور مدیر کل امور روستایی استانداری زنجان به بهره‌برداری و مورد بازدید قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس بیگدلی مدیر کل امور روستایی استانداری زنجان، قاسملو معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان خدابنده به همراه محمدی بخشدار دوتپه و دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای نعلبندان از پروژه آسفالت‌ریزی، سنگ‌فرش و جدول‌گذاری این روستا با اعتباری با ۲ میلیارد و 900 میلیون تومان به بهره‌برداری و مورد بازدید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

در این پروژه‌ها آسفالت‌ریزی به متراژ 5 هزار متر به مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان، سنگ فرش به متراژ یک هزار و 500 متر به مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون تومان و جدول‌گذاری به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری هزینه شده است.

در ادامه این برنامه مدیر کل امور روستایی استانداری زنجان به همراه معاون فرماندار و بخشدار دوتپه در روستای توپقره حضور یافته و از پروژه آسفالت‌ریزی این روستا به متراژ 5 هزار متر مربع به مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان که از محل اعتبارات دهیاری هزینه شده است بازدید و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر