logo
امروز : جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۵
[ شناسه خبر : ۴۰۸۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین سپاه ناحیه خرمدره:

دفاع مقدس از فصل‌های درخشان تاریخ است

دفاع-مقدس-از-فصل‌های-درخشان-تاریخ-است
جانشین سپاه ناحیه خرمدره گفت: دفاع مقدس یکی از فصل‌های درخشان تاریخ معاصر ایران است که یادآور ایستادگی، مقاومت و همبستگی ملت در برابر تجاوزات خارجی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ بهروز امینی در حاشیه دیدار با خانوده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان خرمدره گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان، نه تنها به‌عنوان یک عمل اجتماعی، بلکه به‌عنوان یک وظیفه ملی و انسانی، اهمیت بسیاری دارد. این دیدارها فرصتی است تا قدردانی از فداکاری‌ها و ایثارگری‌های آن‌ها که در راه دفاع مقدس جان و سلامتی خود را فدای وطن کردند، ابراز شود.

بیشتر بخوانید

وی گفت: دفاع مقدس یکی از فصل‌های درخشان تاریخ معاصر ایران است که یادآور ایستادگی، مقاومت و همبستگی ملت در برابر تجاوزات خارجی است. خانواده‌های شهدا و جانبازان نماینده روحیه ایثار و ازخودگذشتگی هستند. آن‌ها با تحمل درد و رنج ناشی از فقدان عزیزان یا جراحات جسمی و روحی، همچنان پرچم وفاداری و سربلندی را در دست دارند.

جانشین سپاه ناحیه خرمدره گفت: این دیدارها همچنین به یادآوری ارزش‌های انسانی و ملی کمک می‌کند و نسل‌های جدید را با تاریخ و فرهنگ ایثار آشنا می‌سازد. تجلیل از خانواده‌های شهدا و جانبازان باید در دستور کار تمامی نهادها و سازمان‌ها قرار گیرد تا یاد و خاطره این عزیزان همواره در اذهان عمومی زنده بماند و نسل‌های آینده از فداکاری‌های آنان درس بگیرند.

امینی در پایان تاکید کرد: در نهایت، این دیدارها فرصتی است برای تجدید عهد با آرمان‌های شهدا و تأکید بر اهمیت حفظ وحدت و همبستگی در برابر چالش‌ها و تهدیدهای آینده. دفاع مقدس، درس‌هایی از شجاعت و ایستادگی به ما آموخته و جامعه‌ای که به خانواده‌های شهدا و جانبازان احترام می‌گذارد، جامعه‌ای است که به ارزش‌های انسانی و ملی خود افتخار می‌کند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر