logo
امروز : جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۰
[ شناسه خبر : ۴۰۸۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار ماهنشان:

آب چاه ماهنشان به‌زودی وارد مدار می‌شود

آب-چاه-ماهنشان-به‌زودی-وارد-مدار-می‌شود
فرماندار ماهنشان گفت: با توجه به فعالیت‌ها و اقداماتی که در حفر چاه انجام می‌شود و کارها بدون تعطیلی و با زمان کاری طولانی انجام می‌شود طبق محاسبه پیمانکار یک هفته زمان لازم است تا آب چاه وارد مدار شود.

محمد‌رضا محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: با توجه به بحران آب موجود در شهر ماهنشان به حفر چاه اقدام شده است و طی بازدیدی که با مسئولان مربوطه از محل حفر داشتیم و صحبت‌های انجام شده از پیمانکار پروژه درخواست شد تا زمان قطعی پایان حفر و اتصال آب به مدار را اعلام کند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه پیمانکار و عوامل اجرایی پروژه به صورت فشرده و با تایم کاری طولانی در حال فعالیت هستند افزود: برای اینکه وضعیت حفاری و چاه پایدار شود پروژه باید در دو مرحله انجام شد، یعنی عمق چاه باید پایین‌تر برود و به حدود ۱۱۰ مترمربع برسد.

فرماندار ماهنشان عنوان کرد: با توجه به فعالیت‌ها و اقداماتی که در حفر چاه انجام می‌شود و کارها بدون تعطیلی و با زمان کاری طولانی انجام می‌شود طبق محاسبه پیمانکار یک هفته زمان لازم است تا آب چاه وارد مدار شود.

وی با اشاره به اینکه شروع به حفر چاه نیازمند مجوزها و تاییدیه‌هایی از سمت‌ نهادهای مربوطه بود بیان کرد: تمام این امور در کم‌ترین زمان مربوطه انجام شد.

محمدی با اشاره به اینکه پنج روز از زمان حفر چاه می‌گذرد گفت: اکنون چاه به آب رسیده و جای نگرانی نیست ولی وصل شدن و ورود آب بر مدار نیازمند زمان است تا اقدامات لازم انجام شود.

وی مطرح کرد: با وصل شدن چاه به شبکه از این بحران عبور خواهیم کرد ولی در بلند مدت باید در پایین دست چاه دیگری با خط انتقال جدید کار شود.

فرماندار ماهنشان با بیان اینکه برای حفر چاه در آینده اعتباری بالغ بر ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان هزینه نیاز خواهد بود بیان کرد: اقدامات لازم در زمان خود پیش‌بینی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه با وجود شرایط مذکور مردم در مضیغه هستند و در امور بهداشتی و کارهای روزمره با سختی مواجه هستند گفت: باید این شرایط مدیریت شود و مصارف آب به حداقل برسد تا از این وضعیت بحرانی عبور کنیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر