logo
امروز : چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۰
[ شناسه خبر : ۴۰۸۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون آموزش و پرورش استان زنجان عنوان کرد:

ارتقاء استان زنجان به جایگاه ۱۱ کشوری

ارتقاء-استان-زنجان-به-جایگاه-۱۱-کشوری
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در سال ۱۴۰۰ جایگاه استان زنجان در میانگین نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم رتبه ۲۶ کشوری بود که با برنامه‌ریزی به جایگاه یازدهم کشوری ارتقاء یافته‌ایم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ امروز بعد از ظهر وهاب ادیبی در جلسه تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های آموزش متوسطه نظری در ابهر، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران مدارس در راستای اجرای پروژه مهر گفت: در سال ۱۴۰۰ جایگاه استان زنجان در میانگین نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم رتبه ۲۶ کشوری بود که با برنامه‌ریزی و همت مدیران و دبیران مدارس استان امسال به جایگاه یازدهم کشوری ارتقاء یافته‌ایم.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به هدایت تحصیلی و توسعه متوازن و هدف‌گذاری هدایت دانش‌آموزان به سوی رشته‌های فنی‌ و‌ حرفه‌ای و کاردانش اظهار کرد: در توسعه متوازن، مبنا آموزش متناسب با بازار کار است و هدایت دانش‌آموزان به تحصیل در رشته‌های فنی‌ و حرفه‌ای و کاردانش که امکان مهارت‌آموزی و اشتغال بهتری داشته و مورد نیاز جامعه هستند، از جمله سیاست‌های راهبردی آموزش و پرورش است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: با برنامه‌ریزی‌های مناسب انجام گرفته در این زمینه موفق بوده و نیروی انسانی مورد نیاز آینده استان، شهرستان و نهایتاً کشور برای صنایع مختلف تأمین خواهد شد.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌‌ها و طرح‌های مختلف آموزشی پرداخت و بر اهمیت اجرای مطلوب طرح‌ها در راستای ارتقاء کیفیت آموزشی در سطح مدارس تأکید کرد و از همه مدیران مدارس خواست با تلاش و جدیت پیگیر اجرای مطلوب این برنامه‌ها در سطح مدارس باشند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر