logo
امروز : جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۲
[ شناسه خبر : ۴۰۸۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون شرکت آب و فاضلاب استان زنجان مطرح کرد:

تامین اعتبار گره‌گشای مشکل آب روستای شیت

تامین-اعتبار-گره‌گشای-مشکل-آب-روستای-شیت
معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: حل مشکل آب شرب روستای شیت طارم نیازمند تامین اعتبار از سوی فرمانداری طارم است.

رسول امامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ ضمن تأیید مشکل کمبود آب شرب در روستای شیت طارم اظهار کرد: این روستا هنوز تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه تامین اعتبار برای پوشش‌دهی این روستا ضروری است، افزود: برای حل مشکل آب شرب روستای شیت، نیازمند تامین اعتبار هستیم تا بتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم. این موضوع در گذشته نیز مطرح شده و پاسخ‌های لازم از سوی شرکت آب و فاضلاب استان ارائه شده است.  

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: فرمانداری طارم باید نسبت به تامین اعتبار این روستا اقدام کند تا شرکت آب و فاضلاب بتواند نسبت به عملیاتی کردن و رفع مشکل آب روستای شیت اقدام نماید و بدون تامین اعتبار، حل این مشکل امکان‌پذیر نیست.  

وی همچنین تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان در این زمینه اختیاری ندارد و تخصیص اعتبارات بر اساس پروژه‌ها اتفاق می‌افتد بنابراین، حل مشکل آب روستای شیت نیز منوط به تامین اعتبار است. 

امامی اظهار امیدواری کرد که با تامین اعتبار مورد نیاز و ایجاد زیرساخت‌های لازم، در آینده نزدیک روستای شیت نیز به جمع ۶۳۱ روستای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اضافه شود.  

گفتنی است طبق اظهارات شرکت آب فاضلاب در جلسات مشترک با نمایندگان مجلس و سایر مسئولان استانی، موضوع مشکل آب روستای شیت مطرح شده و وظایف دهیاری، اهالی و شرکت آب و فاضلاب نیز مشخص شده است.  

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر