logo
امروز : چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۷
[ شناسه خبر : ۴۰۸۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

شهدا در دفاع از وطن حماسه آفریدند

شهدا-در-دفاع-از-وطن-حماسه-آفریدند
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: شهدا در دفاع از وطن حماسه آفریدند و سنگ تمام گذاشتند تا کشور معنای اصلی استقلال و آزادی را بچشد در چند روز گذشته شاهد رزمایش سپاه بودیم که از تمام اقشار در این حماسه حضور داشتند و این باعث افتخار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ سردار محمد طراقیه در مراسم پنجمین آئین ملی تجلیل و تکریم پیشکسوتان جهاد مقاومت با بیان اینکه خداوند را شاکریم که سعادت داشتیم در خدمت خانواده شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان که در جبهه حق علیه‌باطل حماسه آفریدند باشیم اظهار کرد: افتخار می‌کنم اینک در جمع خوبان هستیم و به خود می‌بالیم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه شهدا برای آزادی کشور و استقلال آن جانفشانی کردند ابراز کرد: استان زنجان به شهر غواصان دریادل مشهور است و به معنای واقعی استان قهرمانان است.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: کشورمان ایران در جنگ هشت سال دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی را رقم زد و کشورهای غربی در این جنگ حضور داشتند و ایران تنها با رژیم بعثی رو به رو نبود بلکه آمریکا و دیگر کشورها به صورت مستقیم و غیرمستقیم در آن حضور داشتند و با آن همه فشار ایران قهرمان میدان شد و رزمندگان با دلاوری و شجاعت در این عرصه شرکت داشتند.

وی با بیان اینکه در گذشته ایران به دست نااهلان بود و بخش‌هایی از آن به کشورهای مختلف واگذار شد ولی در جنگ هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک کشور به دست استعمارگران و متجاوزان واگذار نشد. جوانان دلیر شجاعی در این جنگ به شهادت رسیدند و این جنگ به رهبری امام راحل و شجاعت رزمندگان به نتیجه رسید.

طراقیه با اشاره به اینکه مادران و همسران رزمندگان، شهدا، ایثارگران و جانبازان در این عرصه نقش پررنگی داشتند تصریح کرد: شهدا در دفاع از وطن حماسه آفریدند و سنگ تمام گذاشتند تا کشور معنای اصلی استقلال و آزادی را بچشد در چند روز گذشته شاهد رزمایش سپاه بودیم که از تمام اقشار در این حماسه حضور داشتند و این باعث افتخار است.

وی اضافه کرد: دشمن باید این حماسه را ببیند که از نوجوانان و جوانان و نونهالان در این حماسه بودند و این به معنای اصلی بسیج و فرهنگ بسیج بود.

 فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: برگزاری چنین رزمایش‌هایی نقشه دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر