logo
امروز : چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۱
[ شناسه خبر : ۴۰۸۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

انتقاد عضو شورای شهر زنجان از سرویس‌دهی مدارس

انتقاد-عضو-شورای-شهر-زنجان-از-سرویس‌دهی-مدارس
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، سرمایه‌گذاری و امور حقوقی شورای شهر زنجان گفت: سرویس مدارس دچار اختلال است و سرگردانی والدین باعث مشکلات فراوانی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ داوود حسنی امروز در جلسه شورای شهر زنجان ضمن تقدیر از اداره راهنمایی و رانندگی جهت حضور پررنگ در آغاز سال تحصیلی برای روانه شدن ترافیک، گفت: امید است تا ۱۶ روز اول سال تحصیلی طرح کنترل ترافیک ادامه‌دار باشد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: سرویس مدارس و سرگردانی والدین باعث بروز مشکلات متعددی است و قرار بر این بود سامانه سپند این معضلات را حل و مجوز‌هایی که شهرداری به شرکت‌ها می‌داد را تسهیل کند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، سرمایه‌گذاری و امور حقوقی شورای شهر زنجان با اشاره به گلایه والدین از سرویس مدارس اظهار داشت: والدین می‌گویند مسئولان سرویس مدارس تلفن همراهشان را خاموش و پاسخگو نیستند. امیدواریم مسئولان نظارت خود را در این زمینه بیش‌تر کنند.

در ادامه سعید نجفی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر زنجان اظهار کرد: در خصوص جاده‌های مواصلاتی زنجان پیگیری‌هایی از دادستانی و شهرداری داشتیم که ماحصل آن ترمیم و رسیدگی اتوبان زنجان به قزوین شد.

وی افزود: اخیراً شاهد حفاری‌هایی هستیم که ترمیم آن به کندی صورت گرفته و طبق بازدیدهایی که داشتیم، ترمیم‌ها پس از حفاری مشکل دارد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر زنجان با اشاره به مشکلات حفاری ادامه داد: اولین معضل برای  شهروندان، دوچرخه‌سواران و موتورسواران است. به طوری که چرخ دوچرخه و موتور در شیار‌ها و شکاف‌ها درگیر می‌شود. با شروع بارندگی هم قطعاً به زیرسازی آسفالت آسیب خواهد زد.

همچنین جلال کرمی عضو شورای شهر زنجان گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان کارهای ارزنده‌ای انجام می‌دهند، اما در زمان حفاری باید توجه کنند آسفالت تخریب نشود.

وی افزود: اصول حفاری باید به درستی اجرا شود. در گذشته حفاری ۱۲۰ سانتی تا ۱.۵ متری را انجام داده و مشکلی نداشتیم، اما امروزه با ۳۰ سانت حفاری با عرض ۱۰ سانت مشکلات متعددی ایجاد می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: امید است برای هر حفاری زمان آغاز و پایان آن پروژه را برای شهروندان اطلاع‌رسانی کنند.

وی ابراز کرد: انتظار می‌رود حفاری‌ای که در زنجان رخ می‌دهد با سایر شهرها مانند تهران، تبریز و اصفهان تفاوتی نداشته و بلافاصله ترمیم و مردم کم‌تر اذیت شوند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر