logo
امروز : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۸
[ شناسه خبر : ۴۰۷۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر جشنوار سرآشپزان خدابنده خبر داد:

فروش ۲۰۰ کیلو گوشت گوسفندی در خدابنده

فروش-۲۰۰-کیلو-گوشت-گوسفندی-در-خدابنده
دبیر جشنواره سرآشپزان، گوشت و کباب سجاس خدابنده گفت: در غرفه قصابی این جشنواره طی سه روز ۶ رأس گوسفند به مقدار ۲۰۰ کیلو گوشت و در غرفه نوشیدنی‌ها روزانه ۳۰ باکس نوشیدنی به فروش رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ سید حمید موسوی از عملکرد غرفه‌های اولین جشنواره سرآشپزان، گوشت و کباب سجاس گزارشی ارائه کرد و گفت: غرفه‌های سرآشپزان و کباب با ۱۲ سرآشپز با تلاش تحسین برانگیز، هر غرفه روزانه حدود ۲ هزار سیخ و در مجموع تمام غرفه‌ها ۱۵ هزار سیخ انواع مختلف کباب را در این جشنواره به فروش رسانده‌اند.

بیشتر بخوانید

وی بیان کرد: در غرفه قصابی نیز طی سه روز ۶ رأس گوسفند به مقدار ۲۰۰ کیلو گوشت گرم گوسفندی و در غرفه نوشیدنی‌ها روزانه ۳۰ باکس نوشیدنی و همچنین در غرفه‌های صنایع دستی جمعا مبلغ دو میلیارد ریال به فروش رسیده است.

دبیر جشنواره سرآشپزان، گوشت و کباب سجاس خدابنده از حضور همه سرآشپزان، قصابان، غرفه‌داران صنایع‌دستی و همچنین حمایت ویژه ملکی شهردار و اعضای شورای اسلامی سجاس، مسئولان استانی، شهرستانی، بخش و شهر سجاس و عوامل اجرایی جشنواره و نیروهای واحد خدمات شهری شهرداری تقدیر و تشکر کرد.

وی در پایان افزود: این جشنواره بصورت سالانه و با تمام قدرت برگزار خواهد شد تا در راستای معرفی سرآشپزان و برند‌سازی گوشت و کباب سجاس و همچنین معرفی جاذبه‌های گردشگری و توریستی بویژه امامزاده سید ابراهیم (ع)، به پیشبرد اهداف منطقه و شهر کمک شایانی شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۶
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۰
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۲
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۰
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴