logo
امروز : چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۱
[ شناسه خبر : ۴۰۷۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

تلاش دشمن ناکارآمد نشان دادن انقلاب است

تلاش-دشمن-ناکارآمد-نشان-دادن-انقلاب-است
امام جمعه ابهر گفت: یکی از حملات دشمن ناکارآمد نشان دادن شعار و ارزش‌های انقلاب است و زمانی که این ارزش‌ها را با روایت خود تعریف کند، نسل جوان هم که این دوران را ندیده دچار گمراهی خواهند شد.

حجت‌الاسلام سعید مرادپور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ ضمن گرامیداشت یاد شهدا و امام راحل گفت: در سال جاری روزهای پربرکتی پیش‌رو داریم، آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس و میلاد پیامبر عظیم‌الشان اسلام و امام صادق علیه‌السلام مقارن است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان زمانی را که برای تحصیل سپری می‌کند، روزهای پربرکتی برای آن‌ها خواهد بود، افزود: در هشت سال دفاع مقدس همه کشورها برعلیه ما بودند و هدف دشمنان این بوده که شجره طیبه انقلاب که برکت امام خمینی (ره) شکل گرفت را ریشه‌کن کنند.

امام جمعه ابهر با توضیح اینکه دشمن در هر نقطه‌ای و از هر جهتی که توانسته تلاش کرده به کشور ضربه بزند، متذکر شد: به بهانه جنگ کشور را تحریم کردند و حتی سیم خاردار هم به ایران نمی‌دادند، اما ملت ایران جانانه ایستادگی کردند.

وی با تأکید بر اینکه در بیان رشادت‌ها و قهرمانان جنگ به نسل جوان کوتاهی شده است، خاطرنشان کرد: در ادبیات دینی قهرمانان دفاع مقدس  در دو عرصه جهاد کبیر و صغیر حضور داشتند.

مرادپور خاطرنشان کرد: یکی از بخش‌هایی که می‌توان پیامبر عظیم‌الشان را برجسته و معرفی کرد، بازخوانی جنگ‌های ایشان است، اگر اقدامات بشردوستانه او بیان شود، مردم عاشقش می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه اگر جنگ به درستی تبیین شود مردم عاشق رزمندگان و دفاع مقدس خواهند شد، تصریح کرد: جنگ در ایران هنوز تمام نشده و یک لحظه هم آتش‌بس نداشتیم، شیوه و نوع جنگ تغییر کرده و خطرناک شده است.

امام جمعه ابهر بیان کرد: دشمن سعی دارد یکپارچگی درون کشور را از بین ببرد، یکی از حملات دشمن ناکارآمد نشان دادن شعارهای انقلاب است و زمانی که این ارزش‌ها را با روایت خود تعریف کند، نسل جوان هم که این دوران را ندیده دچار گمراهی خواهد شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر