logo
امروز : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۱
[ شناسه خبر : ۴۰۷۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
پیام مشترک فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) و مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان؛

بازگشایی مدارس شروع جهاد علمی است

بازگشایی-مدارس-شروع-جهاد-علمی-است
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) و مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به مناسبت بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس پیام صادر کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) و مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به مناسبت بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس پیام صادر کردند.

بیشتر بخوانید

در متن این پیام آمده است:

بازگشایی مدارس و شروع مجدد جهاد علمی در بستر تعلیم و تربیت، نویدبخش سفر دانایی و توانایی و تابش نور علم بر سرزمین دل‌های نوجوانان و رویش اندیشه‌های متعهدانه در نظام اسلامی است. 

تقارن بهار تعلیم و تربیت با هفته دفاع مقدس، پیام‌آور حضور انسان‌های مخلص و تربیت‌یافته مکتب تعلیم و تربیت در مکتب ایثار و شهادت و به نمایش گذاشتن تابلوهای بی‌نظیر شجاعت، ایثار و معنویت است. 

درود رحمت الهی بر امام راحل عظیم‌الشأن و شهدای تربیت یافته مکتب او. 

بی شک، امروز وظیفه شما دانش‌آموزان، زنده نگهداشتن راه پر عزت شهدا و تجهیز خود به دو بال علم و ایمان، جهت استمرار نظام عزیز اسلامی و عزت و سربلندی آن است. 

قطعاً شما عزیزان نمی‌توانید ظلم بی‌سابقه تاریخی بر کودکان و دانش‌آموزان بی‌پناه غزه را ندیده و بر آن دردمند نباشید. امروز وظیفه همه ما دعا برای پیروزی فلسطین قهرمان، محو و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است. 

اینجانبان شروع سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس را به تمامی اصحاب تعلیم و تربیت مخصوصاً شما آینده‌سازان  نظام اسلامی، تبریک و تهنیت عرض کرده و عزت‌مندی و نیک‌روزی شما را از خداوند منان مسئلت می‌نماییم.

 

سرتیپ دوم پاسدار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر