logo
امروز : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۱
[ شناسه خبر : ۴۰۷۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان زنجان:

وزش باد شدید زنجان را فرا می‌گیرد

وزش-باد-شدید-زنجان-را-فرا-می‌گیرد-
کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: با توجه به نوسانات جوی طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه وزش بادهای نسبتاً شدید تا شدید استان را فرا می‌گیرد.

مرتضی قدیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه آسمان استان پیش‌ از ظهر امروز عمدتاً صاف است که از بعد از ظهر با افزایش ابر و وزش باد همراه می‌شود اظهار کرد: این شرایط در برخی ارتفاعات ممکن است با رعد و برق نیز همراه شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه از روز دوشنبه تا پنجشنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری برای استان قابل پیش‌بینی است کفت: در ساعات بعد از ظهر روزهای دوشنبه و سه‌شنبه وزش بادهای نسبتاً شدید تا شدید استان را فرا می‌گیرد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: دمای هوا تا روز سه‌شنبه به‌تدریج روند افزایشی خواهد داشت ولی از روز سه‌شنبه مجدداً شاهد کاهش نسبی دما خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه دمای استان ۲۶ درجه سانتی‌گراد است تصریح کرد: طی شبانه‌روز گذشته خیرآباد با دمای هوای ۶ درجه سانتی‌گراد کم‌ترین و چورزق با ۳۰ درجه سانتی‌گراد بیش‌ترین دمای استان را ثبت کردند.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۰ و ۲۶، ابهر ۱۱ و ۲۹، خرمدره ۱۲ و ۲۷، آب‌بر ۱۷ و ۲۷، قیدار ۱۱ و ۲۴، سلطانیه هشت و ۲۶ و ماهنشان ۱۲ و ۲۶ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر