logo
امروز : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۹
[ شناسه خبر : ۴۰۷۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

مسیر درست با بهره‌گیری از استعدادها میسر می‌شود

مسیر-درست-با-بهره‌گیری-از-استعدادها-میسر-می‌شود
استاندار زنجان با اشاره به اینکه شهید شهریاری با تمام انسانیت و تقوایی که داشتند به بی‌نهایت رسیدند، گفت: شما دانش‌آموزان نیز مانند او باشید و تغییر ایجاد کنید. با این حال مسیر درست با بهره‌گیری از استعداد‌ها میسر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ محسن افشارچی صبح امروز در آئین بازگشایی مدارس ضمن تبریک ماه مهر و سال تحصیلی جدید با بیان اینکه باید رنج روزهای سخت را بر دوش بکشید تا آینده‌ای درخشان داشته باشید، گفت: شما دانش‌آموزان در دورانی هستید که باید برای ساختن آینده‌ای درخشان تصمیم‌های سخت و درست بگیرید.

بیشتر بخوانید

وی افزود: سال تحصیلی دیگر آغاز شده و باید پایبند و استوار بر سر تصمیمات خود باشید تا پیروز میدان شوید. باید تلخی دوران سخت را بچشید، تا به شیرینی برسید.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه استعداد توانی است که خداوند در وجود هر انسانی نهفته است، عنوان کرد: این استعداد همان عقل است. کار درست، کار آسانی نیست و زحمت دارد و باید به درستی از آن استفاده شود.

وی ادامه داد: شهید مجید شهریاری نیز جزو نخبگان بودند. اگر اخلاق و تقوا را توشه مسیر خود قرار نمی‌دادند به این مرحله از زندگی دست نمی‌یافتند.

افشارچی با اشاره به اینکه شهید شهریاری با تمام انسانیت و تقوایی که داشتند به بی‌نهایت رسیدند، تصریح کرد: این شهید والا مقام رتبه دو کنکور را کسب کرد و نسبت به تمام مسائل دینی ارزش قائل بود. او در تکنولوژی حاکمیتی تغییر ایجاد کرد و امیدواریم شما دانش‌آموزان نیز مانند او باشید و تغییر ایجاد کنید. با این حال مسیر درست با بهره‌گیری از استعداد‌ها میسر می‌شود.

حمید نیکزاد نیز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیران و معلمان، نهاد تعلیم و تربیت با تأکید بر پیام وزیر آموزش و پرورش گفت: فرزندان امروز در شرایطی بهار تعلیم و تربیت را آغاز می‌کنیم که کودکان مظلوم فلسطین و دانش‌آموزان غزه در مقابل چشم جهانیان به طور وحشتناکی از تحصیل محروم می‌شوند.

وی افزود: امروز شما آینده‌سازان اسلامی سفر داناییتان را آغاز می‌کنید، عهد می‌بندیم با شعار برای ایران برای مدرسه در نظام تعلیم و تربیت از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

 دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش ادامه داد: مدرسه مکانی مقدس برای یاد گرفتن و تربیت است. اگر تلاش خودمان را افزون کنیم و برای زندگی، کار و تحصیل برنامه‌ریزی بلند‌مدت داشته باشیم هرگز شکست نخواهیم خورد.

وی با اشاره به اینکه افراد موفق امیدوار به آینده هستند، عنوان کرد: در تمامی لحظات زندگی نباید حضور خداوند را فراموش کرد زیرا اوست که همراه ماست.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر