logo
امروز : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۱
[ شناسه خبر : ۴۰۷۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

مردم همیشه در صحنه باعث خاموشی فتنه‌ها شدند

مردم-همیشه-در-صحنه-باعث-خاموشی-فتنه‌ها-شدند
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بعد از پیرزی انقلاب شهادت بزرگان ایران، ترور، ایجاد ناامنی در نقاط مختلف با هدایت آمریکایی‌ها در کشور اتفاق افتاد و مردم همیشه در میدان بودند و این فتنه‌ها خاموش شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ سردار جهانبخش کرمی در مراسم رژه نیروهای مسلح استان زنجان که به صورت با شکوه برگزار شد با بیان اینکه هفته وحدت ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و هفته دفاع مقدس را خدمت آحاد مردم شهید پرور، ولایی و انقلابی استان زنجان و ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمام کشورهای ابر قدرت شرق و غرب برای از بین بردن نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران وارد صحنه نبرد با جمهوری اسلامی شدند که در رأس امور آمریکای جنایتکار بود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه شهادت بزرگان ایران، ترور، ایجاد ناامنی در نقاط مختلف با هدایت آمریکایی‌ها و عوامل باقی مانده از رژیم طاغوت و ضد انقلابی‌ها در کشور شروع شد افزود: مردم همیشه در صحنه پای کار بودند و تمام فتنه‌ها را خاموش کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد: نظامیان آمریکا به طبس حمله کردند و این نمونه دیگر از اقدامات این کشور علیه ایران بود و در جنگ هشت سال دفاع مقدس از رژیم بعثی‌ برای گرفتن خاک ایران حمایت کرد.

وی با اشاره به اینکه درگیری‌های مرزی در بهمن سال 57 شروع و در این مدت تجاوزات مرزی به کشور ایران توسط نیروهای بعثی انجام شد ابراز کرد: بمباران‌های مناطق مختلف کشور از جنایاتی بود که توسط بعثی‌ها به رهبری و هدایت آمریکا در کشور انجام شد و جنگ با کشور ایران یک جنگ جهانی در جغرافیای کوچک بود و کشورهای مختلفی از صدام حمایت می‌کردند.

کرمی بیان کرد: ملت غیور ایران به فرمان امام راحل در برابر آن‌ها شجاعانه ایستادگی کردند و پیروز شدند.

وی گفت: درباره جنگ هشت سال دفاع مقدس امام راحل فرمودند؛ در جنگ هشت سال دفاع مقدس مردم نمونه بودند و ابهت کشورهای غربی در این جنگ شکسته شد و در واقع سال‌ها می‌توان از دفاع کشور در برابر دشمن بعثی صحبت‌ها کرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: مردم ایران ثابت کردند در برابر تهاجمات بیگانه همیشه پای کار نظام و ولایت فقیه هستند و در هشت سال دفاع مقدس شهدای زیادی تقدیم انقلاب شد.

کرمی با اشاره به اینکه عملیات طوفان‌الاقصی نمونه‌های از اتحاد جوانان فلسطینی بر علیه رژیم صهیونیستی بود که حماسه‌ساز شد عنوان کرد: امروزه جنایات زیادی در غزه و فلسطین توسط رژیم صهیونیست و حامیان آن آمریکای جنایتکار روی می‌دهد که تمام جهان شاهد آن است و سازمان بین‌الملل حقوق بشر در برابر این کشتار وحشیانه سکوت می‌کنند و امروزه در دانشگاه‌ها و دانشجویان آمریکایی نیز ندای مرگ بر آمریکا طنین‌انداز است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر