logo
امروز : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۱
[ شناسه خبر : ۴۰۷۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت موتورسواری استان زنجان مطرح کرد:

برگزاری مسابقات موتورکراس کشوری در زنجان

برگزاری-مسابقات-موتورکراس-کشوری-در-زنجان
رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان زنجان گفت: مسابقات موتورکراس قهرمانی چند جانبه کشوری به میزبانی زنجان برگزار شد.

سعید حسنی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه مسابقات موتورکراس قهرمانی چند جانبه کشوری به میزبانی زنجان برگزار شد، گفت: از استان‌های گیلان، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، قزوین و همچنین زنجان نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در این رقابت‌ها ۴۰ موتورسوار حضور داشتند. در سه کراس ۲۵۰ سی‌سی، ۴۵۰ سی‌سی و آزاد این رقابت‌ها آغاز شد.

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان زنجان با اشاره به اینکه در ۱۰ دور مقدماتی رقابت‌ها انجام پذیرفت، عنوان کرد: به نفرات برتر این دور از مسابقات جوایز نفیسی اهدا کردیم.

وی ادامه داد: در کلاس ۲۵۰ رضا دیزجی از آذربایجان شرقی اول، امیرحسین سلیمانی از قزوین دوم و حمیدرضا عظیمی‌نیا از زنجان به مقام سوم دست یافتند.

حسنی مقدم با اشاره به کلاس ۴۵۰ تصریح کرد: مهرداد گوگثید از آذربایجان غربی اول، سجاد موحدی از آذربایجان شرقی دوم و مرتضی یوسفی از قزوین مقام سوم را ازآن خود کردند.

وی خاطرنشان کرد: در کلاس آزاد هم رضا دیزجی از آذربایجان شرقی اول، سید جواد موسوی از گیلان دوم و سجاد موحدی از آذربایجان شرقی مقام سوم را تصاحب کردند.

 

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان زنجان ابراز کرد: رشته مهیج موتورسواری همواره مورد توجه و علاقه جوانان است و سطح استقبال از آن بسیار بالا است. این رقابت‌ها ۳۰ شهریور ماه سال جاری برگزار شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر