logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۷
[ شناسه خبر : ۴۰۷۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

دشمن از اتحاد امت اسلامی واهمه دارد

دشمن-از-اتحاد-امت-اسلامی-واهمه-دارد
امام جمعه ابهر گفت: وحدت امت اسلامی مورد هجمه دشمن است و سعی دارد با گروه‌های تکفیری و شیعه انگلیسی و شگردهای مختلف بین شیعه و سنی اختلاف‌افکنی کند، تشنه خون شیعه و سنی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام سعید مرادپور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک آغاز بهار علم و دانش گفت: خداوند و دین اسلام به علم و علم‌آموزی اهمیت بسیاری داده است و در روایات آمده است کسی که برای طلب علم‌ از خانه خارج می‌شود و به طرف محل تحصیل حرکت می‌کند، ملائک برای او استغفار می‌کنند و این اهمیت علم را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه هر چه انسان علم خود را خرج کند بر علمش افزوده می‌شود، افزود: تعطیلاتی زیادی در کشور وجود دارد که در تعطیلات اختلال ایجاد می‌کند و این موضوع اشتیاق به علم را نشان نمی‌دهد، اغلب عالمان فنونی که به دست آوردند و در آن سرآمد شدند در همین تعطیلات بوده است.

امام جمعه ابهر با اشاره به هفته وحدت و دیدار مقام معظم رهبر با اهل تسنن و تشیع تأکید کرد: مقام معظم رهبری به وحدت امت اسلامی تأکید داشتند و دشمنان عزت، قدرت و همبستگی امت اسلام را نمی‌خواهند و مسلمانان را از هم جدا کرده و مرز به‌وجود آورده است.

وی با توضیح اینکه در زمان پیامبر امت اسلامی وجود داشت، متذکر شد: با ظهور امام زمان (عجل) نیز کل جهان به یک امت واحد تبدیل خواهد شد.

مرادپور خاطرنشان کرد: وحدت امت اسلامی مورد هجمه دشمن است و سعی دارد با گروه‌های تکفیری و شیعه انگلیسی و شگردهای مختلف بین شیعه و سنی اختلاف‌افکنی کند، تشنه خون شیعه و سنی است و با قرآن و مقدسات مسلمانان مشکل دارد و از این کار سود می‌برد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر