logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۴
[ شناسه خبر : ۴۰۷۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان خرمدره:

پرتاب ماهواره چمران باور به توانمندی‌ها بود

پرتاب-ماهواره-چمران-باور-به-توانمندی‌ها-بود
امام جمعه شهرستان خرمدره گفت: پرتاب ماهواره چمران، گامی دیگر در مسیر انقلابی‌گری و باور به توانمندی‌ها بود و نگرانی غربی‌ها به ویژه آمریکا را درک می‌کنیم؛ نگرانی آن‌ها مایه اطمینان خاطر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان خرمدره با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) بعد از هجرت به اقامه نماز جمعه می‌پرداختند اظهار کرد: نماز جمعه نماد حاکمیت دینی است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه امام راحل فرمودند: ما در مقابل دفاع از كشور خود و اسلام عزیز در مقابل هر مهاجم ایستاده‌ایم تأکید کرد: مهاجم می‌خواهد ابرقدرت با قدرت كم (باشد)، فرقی در نظر ما نیست و برای‌ ما واجب است تا از نوامیس اسلام، خود و از كشور اسلامی دفاع كنیم.

‌امام جمعه شهرستان خرمدره عنوان کرد: باید دقت کرد تا زمانی كه در حال دفاع هستیم هر قدرتی بخواهد بر ما هجمه كند، با او مقابله می‌كنیم و نسبت به این مهم هیچ هراس نداریم.

وی با اشاره به اینکه پرتاب ماهواره چمران، گامی دیگر در مسیر انقلابی‌گری و باور به توانمندی‌ها است ادامه داد: نگرانی غربی‌ها به ویژه آمریکا را درک می‌کنیم و این نگرانی مایه اطمینان خاطر ماست و نشان می‌دهد ما در مسیر اهداف تعیین شده انقلاب حرکت می‌کنیم. 

امام جمعه شهرستان خرمدره تأکید کرد: وحدت در امت اسلامی و همه عرصه‌های اجتماعی مهم بوده و مفهوم امت اسلامی، رمز اصلی وحدت لحاظ می‌شود که تأکید امامین انقلاب بر آن است.

زاهدی‌پور تصریح کرد: وحدت به تعبیر رهبر معظم انقلاب، نه تاکتیک بلکه یک مفهوم راهبردی است و یکی از دلایل مهم دفاع از فلسطین هم، اعتقاد به وحدت و همدلی است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر