logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۳
[ شناسه خبر : ۴۰۷۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

دفاع مقدس افتخار بزرگ ملت ایران است

دفاع-مقدس-افتخار-بزرگ-ملت-ایران-است-
امام جمعه شهرستان طارم گفت: دفاع مقدس باعث غرور ملی و استقلال نظامی شد و جزو افتخارات بزرگ ملت ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و روز اخلاق و مهرورزی را خدمت آحاد مردم تبریک عرض می‌کنم اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مهم پیامبر اکرم (ص) که باید بیش‌تر رعایت شود مسئله اخلاق است.

بیشتر بخوانید

 وی ادامه داد: چنانچه که خداوند متعال فرمودند؛ ای پیامبر اگر اخلاق تو بد بود کسی اطراف شما جمع نمی‌شد و بلکه همه پخش می‌شدند.

 امام جمعه شهرستان طارم ابراز کرد: با توجه به هفته دفاع مقدس باید در نظر داشت که اوج افتخار بزرگ ملت ایران همین ایام است و آزمونی بزرگ برای اثبات قدرت ایمان، حقانیت و پایداری پیروز ملت ایران است.

  وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس باعث غرور ملی و استقلال نظامی شد افزود: جوانان عزیز این کشور با تبعیت از امام راحل در مقابل دشمنان نظام شجاعانه جنگیدند و ایستادگی کردند.

 امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: هم‌اکنون نیز جوانان کشور آماده هستند در هر زمان که احساس خطر از جانب دشمن شد با تبعیت از رهبر انقلاب همان راه را ادامه دهند. منصوری اضافه کرد: دولت استکبارستیز جهانی رژیم خبیث بعثی را به ادامه جنگ تشویق کرد و جوانان غیور ایران با ایثار و گذشت و اطاعت از رهنمودهای امام راحل در برابر آن‌ها پیروزی را به ارمغان آوردند.

 وی ادامه داد: بر ما واجب است مهاجم هر کسی باشد فرقی نمی‌کند با قدرت در برابر آن‌ها می‌ایستیم و به جهان اعلام می‌کنیم به برکت خون شهدا و در رأس امور مقام معظم رهبری اگر کشوری قصد تعرض به خاک کشور را داشته باشد در دفاع از مرز و بوم هیچ هراس و ترسی نداریم.

 امام جمعه شهرستان طارم تصریح کرد: جنایات جدید رژیم غاصب صهیونیست را در لبنان که منجر به نفجر شدن پیجرها (دستگاهی که به وسیله آن، شخص برای تماس گرفتن از طریق تلفن با شخص مورد نظر فراخوانده می‌شود) شده و باعث به شهادت و مجروح شدن تعدادی از مردم بی‌گناه شده را محکوم می‌کنیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر