logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۲
[ شناسه خبر : ۴۰۶۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

هیأت‌های ورزشی به دنبال حامی مالی باشند

هیأت‌های-ورزشی-به-دنبال-حامی-مالی-باشند
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: هیأت‌های ورزشی شهری و شهرستانی برای موفقیت بیش‌تر باید به دنبال حامیان مالی باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان؛ جواد بازرگان روز پنجشنبه در مجمع سالانه هیأت تنیس روی میز استان زنجان با اشاره به نقش ستادی اداره‌کل ورزش و جوانان در حوزه هیأت‌های ورزشی، گفت: در حال حاضر ۵۰ هیأت ورزشی در سطح استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: طی دو و نیم سال گذشته هیأت تنیس روی میز استان زنجان یکی از هیأت‌های پرکار و فعال بوده است، مواردی که در این مجمع از سوی اعضا مطرح شد، باید در یک جلسه تخصصی بررسی شود.

این مسئول با تأکید بر اینکه یک هیأت ورزشی ماهیتاً یک نهاد عمومی غیردولتی است، ادامه داد: هیأت‌های ورزشی یک نهاد غیر دولتی محسوب می‌شوند و به‌هیچ عنوان به دولت وابستگی ندارند.

بازرگان با تاکید بر اینکه هیأت‌های شهرستانی نیز باید برای پیشبرد برنامه‌های خود به دنبال جذب اعتبار باشند، افزود: برای موفقیت هیأت‌های ورزشی باید به دنبال حامیان مالی بود.

وی با بیان اینکه به عنوان مثال هیأت کشتی استان زنجان برای برگزاری جام جهان پهلوان تختی ۳۰ میلیارد ریال هزینه کرد، اظهار داشت: هرچند بخشی از منابع با رایزنی استانی هزینه شد، اما بیش از ۲۰ میلیارد ریال آن توسط حامیان هیأت ورزشی کشتی استان تخصیص یافت و هزینه شد.

بازرگان با بیان اینکه نگاه‌ها باید نسبت به فعالیت‌ هیأت‌های ورزشی تغییر یابد، افزود: استان زنجان به لحاظ فضای ورزشی در مقایسه با استان‌های همجوار همانند قزوین وضعیت خوبی دارد و باید برای تغییر به دنبال جذب اعتبارات باشیم.

وی با بیان اینکه هیأت‌ها و اعضای آن‌ها یک نوع سرمایه محسوب می‌شوند، خاطرنشان کرد: برای پیشبرد بهتر کارها باید تعاملات و ارتباطات بیش‌تری انجام شود.

این مسئول ورزشی به دیدار سال گذشته متولیان امور ورزشی با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار بارها به موضوع ایران قوی و ورزش قوی تأکید داشتند.

وی با بیان اینکه طی روزهای اخیر نیز قهرمانان المپیک و پارالمپیک با رهبر انقلاب دیدار داشتند، اظهار داشت: ایشان نیز بر لزوم توجه بیش از گذشته به ورزش تأکید داشتند که این مهم از اهمیت ورزش حکایت دارد.

 

بازرگان با بیان اینکه وزیر پیشین ورزش و جوانان نیز بر دو مؤلفه آمایش سرزمینی و سند پیشرفت کشور در حوزه ورزش تأکید داشتند، افزود: استعدادیابی به ویژه در مقاطع متوسطه می‌تواند به پیشرفت حوزه ورزش کمک کند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر