logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۴
[ شناسه خبر : ۴۰۶۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیات کاراته شهرستان خدابنده خبر داد:

برگزاری مسابقات کاراته استان زنجان در خدابنده

برگزاری-مسابقات-کاراته-استان-زنجان-در-خدابنده
رئیس هیات کاراته شهرستان خدابنده از برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته استان زنجان به میزبانی هیات کاراته این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس و ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ معرفت بیگدلی اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کاراته استان زنجان به میزبانی هیات کاراته شهرستان خدابنده به مناسبت هفته دفاع مقدس و ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) در سالن شهید فهمیده قیدار در دو بخش آقایان و خانم‌‎ها برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این مسابقات در سبک‌های کنترلی و کمیته در تمامی رده‌های سنی ویژه دختران و پسران برگزار می شود افزود: این مسابقات به مدت دو روز انجام می‌شود.

رئیس هیات کاراته شهرستان خدابنده ادامه داد: مسابقات پسران در روز جمعه ۳۰ شهریور و دختران شنبه ۳۱ شهریور ساعت هشت صبح آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور تیم‌هایی از شهر قیدار، زنجان، طارم، ابهر و خرمدره برگزار خواهد شد افزود: برآورد می‌شود این مسابقات با حضور نزدیک به ۵۰۰ نفر ورزشکار انجام شود .

بیگدلی خاطرنشان کرد: برخی از نهادها از جمله سپاه ناحیه خدابنده، شهرداری قیدار و هیات علمدار کربلا نیز در برگزاری این مسابقه مشارکت و همکاری دارند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر