logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۴
[ شناسه خبر : ۴۰۶۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار قیدار خبر داد:

برخورد با عوامل سد معبر در خدابنده

برخورد-با-عوامل-سد-معبر-در-خدابنده
شهردار قیدار از برخورد با عوامل سد معبر طبق قانون در این شهر خبر داد و گفت: طبق بررسی‌های بعمل آمده از سطح شهر قیدار شاهد سد معبر برخی از شهروندان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ حسن‌علی افشاری با اعلام اینکه با عوامل سد معبر در شهر قیدار طبق قانون برخورد خواهد شد گفت: طبق بررسی‌های بعمل آمده از سطح شهر قیدار شاهد سد معبر برخی از شهروندان هستیم و این امر علاوه بر اینکه چهره نامناسبی برای محلات رقم می‌زند، زیر پا گذاشتن حقوق شهروندان و حق‌الناس محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در راستای پاک‌سازی معابر سطح شهر قیدار در جهت رفاه حال شهروندان، شهرداری قیدار به استناد تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و نیز بر اساس تبصره ۶ ماده ۹۶ قانون شهرداری‌ها در خصوص رفع سد معابر و پیاده‌روها، اقدام به رفع سد معبر خواهد کرد.

شهردار قیدار با اشاره به اینکه رفاه حال شهروندان و زیباسازی فضاهای شهری از جمله اهداف مدیریت شهری بشمار می‌آید خاطرنشان کرد: ما از افرادی که باعث ایجاد سد معبر شده‌اند تقاضا داریم تا نسبت به رفع تصرفات معابر و سد معبر اقدام کنند و با کسانی که با ریختن مصالح و نخاله‌‎های ساختمانی و غیره حقوق شهروندان را زیرپا بگذارند طبق قانون برخورد خواهد شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر